باز کردن مجدد فرصتهای جستجوی آنلاین جدید است

تحقیقات جدید BrightEdge نشان می دهد روند رو به ظهور مصرف کنندگان پس از همه گیری فرصت های جدیدی را برای جستجوی آنلاین ایجاد می کند. از جستجوی محلی گرفته تا سفر ، در بسیاری از مناطق برندگان مشخصی وجود دارد. سایر صنایع قبلاً پررونق ، یک عقب گرد شدید را تجربه کرده اند.

جابجایی در هزینه های مصرف کننده

این همه گیری باعث تغییر چشمگیر نحوه مصرف کنندگان و هزینه های آنها شد. بازگشایی اقتصاد باعث ایجاد تغییرات چشمگیری در عادات آنلاین خرج می شود که ممکن است با پیشرفت سال تسریع شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بازگشایی اقتصاد

تقریباً 28٪ از جمعیت ایالات متحده واکسیناسیون کامل دارند که به نوبه خود ممکن است بر تغییرات در این عمودی ها تأثیر بگذارد:

  • جستجوی محلی – ناهار خوری
  • مسافرت و مهمان نوازی (هتل ها ، پروازها)
  • تحول دیجیتال
  • تجارت الکترونیک

جستجوی محلی – ناهار خوری

روندهای همه گیر جستجوهای بیشتری را برای عبارات مربوط به مصرف با کاهش سوالات جستجوی شام افزایش می دهد. این روند اکنون در حال معکوس شدن است.

عبارات مرتبط با خارج کردن روند کمتری دارند در حالی که سوالات جستجوی مربوط به صرف غذا روند صعودی دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گزارش BrightEdge خاطر نشان می کند:

“در گروه رستوران ، ما شاهد تغییر دور از Take Out & Delivery و افزایش جستجو با استفاده از” “Dine in” مقدماتی هستیم. “

تغییر در جستجوهای سفر

این تغییرات در روند جستجو در سال 2021 منعکس شده است.

اصطلاحات در حال مشاهده روند صعودی چشمگیر است. جستجوهایی مانند “پروازها” و “پروازهای ارزان” در حال افزایش هستند.

در حالی که ممکن است حجم بیشتری در عبارت کلمه کلیدی پروازهای بین المللی وجود داشته باشد ، پروازهای داخلی روند چشمگیر تری را شاهد هستند. این ممکن است نشانه ای باشد که خانواده ها مشتاق دور هم جمع شدن هستند و باعث رشد بیشتر عبارات کلیدی در پروازهای داخلی می شوند.

ده پرسش مربوط به صرف غذا توسط رشد

  1. ساعت خوش
  2. دسر
  3. برزیلی
  4. غذای دریایی
  5. فلفل
  6. سوشی
  7. ایتالیایی
  8. مکزیکی
  9. وگان
  10. ژاپنی

سeriesالات ناهار خوری پرطرفدار منفی

جالب توجه است که چهار نوع پرس و جو برای ناهار خوری وجود داشت که با از دست دادن سوالات جستجو روند منفی داشتند.

رشد کندتر سiningالات ناهار خوری

در حالی که انواع جستجوی زیر با رشد روبرو بودند ، این کار را با نرخ رشد به طرز محسوسی پایین تر انجام می دادند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

روندهای رشد منفی و آهسته به چه معناست؟

ممکن است در هر شیوع س theالات جستجو برای چینی و پیتزا رشد زیادی داشته باشد به طوری که مردم برای سایر غذاها در طیف گسترده ای از غذاها آماده هستند.

افراد مجرد و زوجین ممکن است دوباره وارد صحنه غذاخوری شوند ، که پرسش های بیشتر برای ساعت خوش نشان می دهد.

تعطیلات رو به بالا

عبارات کلیدی کلیدی مربوط به تعطیلات نیز روند صعودی دارند. به گفته BrightEdge ، جستجوی AirBnB رشد چشمگیری را به ثبت رسانده است.

عبارات مربوط به هتل در آوریل 2021 نسبت به آوریل 2020 به میزان قابل توجهی 350٪ روند دارند.

به گفته BrightEdge:

“علاقه به هتل ها با نزدیک به 35 میلیون جستجو برای هتل ها در ماه مارس توسط جستجوگران در ایالات متحده به بالاترین نقطه در بیش از یک سال رسیده است.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بازارهای جنوب به عنوان مقصد در جستجوی هتل ها پیشرو هستند.

ده مورد برتر جستجو در هتل

  1. هتل در کارولینای جنوبی
  2. هتل های آلاباما
  3. هتل های فلوریدا
  4. هتل های تگزاس
  5. هتل در میسوری
  6. هتل های تنسی
  7. هتل در هاوایی
  8. هتل در ویرجینیا
  9. هتل در کالیفرنیا
  10. هتل های گرجستان

س Quالات تجارت الکترونیکی مرتبط با سفر

تقاضا برای چمدان روند صعودی شدیدی را تجربه می کند ، و نشان دهنده این است که روند کلی سفر می تواند به تجارت الکترونیکی سرایت کند. همچنین به دنبال علاقه مجدد در راهنماهای سفر باشید ، همچنین جستجوها به شدت رو به بالا هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همچنین تقاضای زیادی برای پوشاک مسافرتی و تعطیلات وجود دارد. ده پرسش اصلی نوع لباس ، لباس فصلی و تعطیلات است. اما BrightEdge خاطرنشان می کند که این لباس ها نیز روند صعودی دارند ، و نشان دهنده این است که چگونه باز شدن مجدد پس از همه گیری باعث ایجاد تغییراتی در تجارت الکترونیکی می شود.

ده مورد برتر لباس برای رشد

  1. شورت
  2. لباس شنا
  3. صندل و سرسره
  4. پایین
  5. تی شرت
  6. تکه تکه
  7. لباس و دامن
  8. کت و شلوار
  9. برترین ها
  10. گاه به گاه

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تحول دیجیتال

تحول دیجیتال مربوط به مشاغل آنلاین است ، که شامل کنفرانس ویدیویی است. BrightEdge خاطرنشان می کند که در حالی که این منطقه با انقباض روبرو است ، یادداشت می کنند که “تقاضا در سطوح به مراتب بالاتر از هنجارهای تاریخی باقی می ماند.

روندهای یک زمان گذار

این روندها شاخص هایی هستند که ممکن است به زودی به رشد انفجاری تبدیل شوند. با این حال خیلی زود است که بگوییم به یک حالت عادی جدید رسیده ایم یا اینکه بگوییم با رسیدن به آن عادی چه وضعیتی خواهد داشت.

BrightEdge نظر خود را در مورد آنچه که احساس می کنند روند واضحی است ارائه داد:

  • مناطقی که بیشترین افزایش علاقه COVID را داشته اند بیشتر در حال عقب رفتن هستند.
  • مناطقی که بیشتر از بیماری همه گیر آسیب دیده اند نیز با از بین رفتن واکسن در حال بهبود هستند.
  • چند منطقه اصلی به نظر می رسد که آنها اینجا هستند تا با ظهور “یک عادی جدید” باقی بمانند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

گزارش کامل BrightEdge را بخوانید

فراتر از تکامل جستجو: چگونه واکسن ها آینده SEO و Digital را شکل می دهند

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور