این بلندگوهای شگفت انگیز را در YoastCon 2023 از دست ندهید! • Yoast

YoastCon 2023 دقیقاً در گوشه و کنار است و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا شما از مجموعه بلندگوهای فوق العاده ما بشنوید. آنها تخصص خود را در زمینه موضوعات مختلف به اشتراک می گذارند تا بازاریابی دیجیتال شما را به سطح بعدی ارتقا دهند. آیا در روز پنجشنبه 11 مه در نایمگن به بزرگترین متخصصان دنیای سئو می‌پیوندید؟ در اینجا خلاصه ای کوتاه از برخی از سخنرانان و ارائه های آنها آورده شده است.

دوست خود را با 30 درصد تخفیف بیاورید!

تجربه YoastCon را به اشتراک بگذارید! یک همکار/دوست/خویشاوند بیاورید و 30٪ در بلیط دوم YoastCon صرفه جویی کنید! به سادگی خودتان یک بلیط تهیه کنید و ما کد تخفیف منحصر به فرد شما را برای اشتراک گذاری برای شما ارسال می کنیم.

صدر مطلق صنعت سئو

اگر به دنبال ارتقای دانش سئوی خود به سطح بعدی و دستیابی به اهداف تجاری خود هستید، YoastCon 2023 فرصت عالی برای انجام این کار است! شما از بهترین کارشناسان سئو در جهان، از جمله شماره 1 و شماره 2 فعلی در سئو، که بینش ها و استراتژی های تخصصی خود را در مرحله اصلی ما به اشتراک می گذارند، یاد خواهید گرفت. به علاوه، نماینده ای از Google برای یک گپ تعاملی کنار آتش به ما می پیوندد. این فرصت عالی را از دست ندهید!

نمای کلی همه بلندگوهای YoastCon 2023

اطلاعات بیشتر و بلیط YoastCon ▸

قهرمانان جهان در سئو

یکی از سخنرانان ما Jes Scholz است که در حال حاضر در رتبه اول سئو مسابقات جهانی قرار دارد. او در مورد “درخشش گوگل: چرا شما باید فراتر از جستجو بهینه سازی کنید” صحبت خواهد کرد. به عنوان رئیس SEO در Ringier، جس درک عمیقی از اکوسیستم Google دارد و بینش خود را در مورد اینکه چرا بهینه سازی فراتر از جستجو مهم است، به اشتراک می گذارد. او شما را متقاعد خواهد کرد که چرا باید از دویدن در مسابقه موش برای رتبه بندی خودداری کنید و بهینه سازی ها را روی تصویر بزرگتر متمرکز کنید.

Jono Alderson خودمان، که در حال حاضر در رتبه دوم سئو مسابقات جهانی قرار دارد، نگاهی از پشت صحنه به SEO Yoast ارائه می دهد. به عنوان رئیس SEO در Yoast، Jono بینش منحصر به فردی در مورد نحوه عملکرد Yoast SEO دارد. و چگونه می توان بیشترین بهره را از آن برد. او نکات زیادی در مورد نحوه تعمیر وب سایت ها، اجرای استراتژی های رشد، آماده شدن برای آینده و برنده شدن در بازارها دارد!

وب و در واقع بشریت بر سر دوراهی قرار دارد. ما در حال مبارزه برای سالم نگه داشتن سیاره خود هستیم. ما به عنوان خالقان وب، مسئولیت داریم که نسبت به کاری که انجام می دهیم آگاه باشیم. به عنوان مثال، پیشرفت های اخیر در هوش مصنوعی، ایجاد محتوا و در واقع وب سایت و کد را آسان تر و آسان تر می کند. اما با هر توسعه جدید، باید یک سوال ساده از خود بپرسیم: آیا این باعث بهتر شدن وب می شود؟

در صحبت‌های خود، Joost de Valk (موسس Yoast و شریک در Emilia Capital) و Marieke van de Rakt (مدیر ارشد رشد Yoast و شریک در Emilia Capital) وارد بحث می‌شوند و سؤالاتی را می‌پرسند که باید توسط سازندگان محتوا پاسخ داده شود. توسعه دهندگان وب

تا حد امکان به منبع نزدیک شوید و به چت کنار آتش با کارمند گوگل تیری مولر بپیوندید

تیری مولر بخشی از تیم پلتفرم وب در گوگل است. در طول یک چت کنار آتش، با او در مورد وضعیت عملکرد در وب، تجربه کاربر، و اینکه آیا وردپرس باید نگران باشد زیرا از عملکرد عقب افتاده است، صحبت خواهیم کرد. او همچنین چند ایده اولیه در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی می تواند راه خود را به توسعه وب و عملکرد باز کند به اشتراک می گذارد. از دست ندهید و درباره کارهایی که گوگل برای کمک به صاحبان سایت در تصمیم گیری درست انجام می دهد بیشتر بدانید.

YoastCon برای همه!

از کپی رایتینگ و سئوی محلی…

یک صفحه فروش خوب نوشته شده، سری ایمیل، ربات چت یا ویدیو می تواند محصولات و خدمات شما را هنگام خواب بفروشد. اجازه دهید کیت تون همه چیز را در مورد تاکتیک های کپی رایتینگ تبدیل به شما بگوید! یا در طول سخنرانی گرگ گیفورد همه چیز را درباره سئوی محلی بیاموزید و با یک کتاب بازی مفصل که استراتژی ها و تاکتیک های خاصی را مشخص می کند که به شما کمک می کند بر نتایج جستجوی محلی برای سال 2023 و بعد از آن تسلط داشته باشید، ترک کنید.

… به اخبار SEO و GA4

اخبار در اکوسیستم گوگل جایگاه ویژه ای دارد. کاربران انتظار دارند گوگل جدیدترین و بهترین مقالات را در مورد هر موضوعی نشان دهد. این اطلاعات بینش دقیقی را در مورد اکوسیستم خزیدن و نمایه‌سازی Google و سیگنال‌هایی که برای تعیین قدرت و تخصص استفاده می‌کند به ما ارائه می‌دهد. اجازه دهید بری آدامز (تقریبا) تمام آنچه را که در مورد عملکردهای درونی گوگل آموخته به اشتراک بگذارد.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه فرصت های بزرگی را در دنیای تجارت الکترونیک بدست آورید؟ لوک کارتی دقیقاً به شما می گوید که چگونه می توانید از Google Analytics 4 (GA4) برای جمع آوری داده های سفارشی و فوق العاده قدرتمند برای افزایش تبدیل و رشد فروش استفاده کنید.

تحقیقات کاربر، وردپرس و چشم انداز آژانس سئو

Els Aerts کارشناس تحقیقات کاربر همه چیز را در مورد “خوب، بد و زشت تحقیقات کاربر” به شما می گوید. در این گفتار، او مهمترین مشکلاتی را که باید هنگام انجام تحقیق از آنها آگاه بود، برجسته می کند.

و در سخنرانی میریام شواب، او پنج روند را بررسی خواهد کرد که وردپرس را برای طیف گسترده‌ای از کاربران مرتبط و هیجان‌انگیز نگه می‌دارد. گرایش هایی که می توانند در حفظ وردپرس CMS پیشرو برای سال های آینده نقش داشته باشند.

اگر می‌خواهید عمیق‌تر در چشم‌انداز آژانس SEO غوطه‌ور شوید، هانا تورپ در مورد کارهایی که باید انجام دهید – و چه کارهایی را نباید انجام دهید – در حین راه‌اندازی تیم سئو و نحوه مقابله با آن مشکلات رایج صحبت خواهد کرد. اگر به دنبال الهام گرفتن در مورد آنچه باعث موفقیت یک آژانس می شود، این سخنرانی کاربردی عالی است.

کارگاه های YoastCon: تئوری را بلافاصله در عمل قرار دهید

آیا می خواهید مهارت های تحقیق کلمات کلیدی خود را تقویت کنید یا کپی رایتینگ SEO خود را تقویت کنید؟ شرکت در کارگاه‌های YoastCon فرصتی برای یادگیری از بهترین‌های این صنعت است. صندلی‌های این کارگاه‌ها به‌سرعت پر می‌شوند، بنابراین مطمئن شوید که بلیط YoastCon خود را دریافت کرده و در کارگاه مورد نظر خود ثبت‌نام کنید!

همه این گفتگوهای درجه یک را از دست ندهید

آیا آماده هستید که از گفتگوهای شگفت انگیز در YoastCon غافلگیر شوید؟ با چنین ترکیب فوق العاده ای از موضوعات، ما کنجکاو هستیم – در مورد چه چیزی بیشتر هیجان زده هستید؟ کلاه فکری خود را بپوشانید و این تجربه فراموش نشدنی را در YoastCon 2023 در نایمگن تجربه کنید! و، فراموش نکنید، شما می توانید هر بلیت دوم 30 درصد تخفیف بگیرید برای آوردن یک دوست و به اشتراک گذاری تجربه YoastCon خود!

بلیط(های) خود را برای YoastCon ▸ دریافت کنید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور