ایجاد تصادفی در بلاکچین: عملکرد تصادفی قابل تأیید

عکس پروفایل نویسنده

@riccricc

علاقه مند به رمزنگاری

زنجیره های بلوکی مانند بیت کوین با یک مشکل اساسی روبرو هستند. چگونه می توان اجماع تصمیم گیری را در مورد اینکه کدام یک از رقابت ها برنده خواهد شد منصفانه گسترش داد و حق افزودن بلوک جدید به خود بلاکچین را دارد.

پروتکل بیت کوین ، که توسط نام مستعار شخص / گروه Satoshi Nakamoto ساخته شده است ، با تلاش برای رمزنگاری این مشکل را حل می کند. به طور خاص ، جستجوی عدد تصادفی ، رمزگذاری غیر رسمی. استخری که کمترین میزان ممکن را پیدا کند ، برنده تقریبی است. وظیفه 10 دقیقه ای ، بلوک را به بلاکچین وارد کرده و سپس فرآیند جستجوی یک ناشناس دوباره شروع می شود.

اما در حالی که رمزنگاران در سراسر جهان شبانه روز کار می کنند و سعی می کنند راه حل بهتری پیدا کنند که بتواند بلوک را زودتر از 10 دقیقه استخراج کند ، انواع مختلفی از راه حل ها را ارائه دادند. یکی از آنها را می خواهم اکنون در این مقاله با مثالهایی از پروژه هایی که از آن استفاده می کنند توصیف کنم.

عملکرد تصادفی قابل تأیید (VRF)

مشکل بیت کوین در فرآیند استخراج طولانی مدت (به طور متوسط ​​10 دقیقه در هر بلاک) پیچیده تر از آن است که به نظر می رسد. به همین دلیل ، معاملات کمتری می توانند در یک زمان خاص پردازش شوند ، زیرا استخراج آن زمان زیادی را می برد و بلوک را نهایی می کند. در این لحظه ، شبکه بیت کوین می تواند حدود 7 TPS (معاملات …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور