اندازه گیری آگهی تلویزیونی قابل آدرس: آیا در سال 2021 شاهد راه حل های چشمگیر خواهیم بود؟

عکس پروفایل نویسنده

@دانیلاددانیل ایلد

مدیر ارشد استراتژی در TheViewPoint

محبوبیت تبلیغات تلویزیونی متصل به رغم همه گیر شدن ، در حال افزایش است ، که نشان می دهد تماشای جریان بالا و هزینه تبلیغات در پایان سال 2020 بالغ بر 8.11 میلیارد دلار است و در سال 2021 تا 11.36 میلیارد دلار افزایش می یابد. انعطاف پذیری در اجرای کمپین ها ، هنگام اندازه گیری اثربخشی کمپین های تبلیغاتی ، همه چیز به همین راحتی پیش نمی رود.

تاکنون ، محدودیت های زیادی در اندازه گیری آگهی باعث شده تا مارک ها از پذیرفتن کامل تبلیغات CTV دور شوند. کمبود معیارهای یکپارچه ، انتخاب خلاقیت های تبلیغاتی بسیار مرتبط را برای تبلیغ کنندگان چالش برانگیز کرده و منجر به قیمت های بالاتری برای پرداخت می شود: CPM برای CTV ممکن است بین 20 تا 40 دلار باشد. علاوه بر این ، چون یک حساب جریانی اغلب بین چندین عضو خانواده و دوستان به اشتراک گذاشته می شود که می توانند محتوای ویدیویی و تبلیغات را با هم تماشا کنند ، تبلیغ کنندگان با یک مسئله شمارش و اندازه گیری تأثیر CTV بیشتر روبرو می شوند. از یک طرف ، مشاهده مشترک امیدوارکننده به نظر می رسد زیرا به نظر می رسد این روند ، دسترسی مضاعف تبلیغات را تضمین می کند. با این حال ، به اشتباه تصور می شود که ساکن است ، مشاهده همیشگی در واقع پویا است ، جدا کردن مخاطبان هدف و تشخیص اینکه کدام ژانر و زمان روز با کدام دسته از بینندگان مطابقت دارد ، دشوار است.

دیگر…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور