الگوریتم Google MUM می تواند بیش از رتبه بندی وب سایت ها انجام دهد

از جان مولر گوگل در مورد تعداد جستجوهای الگوریتم MUM سوال شد. جان گفت که نمی داند و سپس توضیح داد که الگوریتم Google MUM چند منظوره است و می تواند در زمینه هایی فراتر از رتبه بندی استفاده شود.

س Aboutالی در مورد کاربرد فناوری MUM در Google

الگوریتم MUM چشمگیر است زیرا می تواند بدون در نظر گرفتن زبان ، در اسناد وب به دنبال پاسخ باشد و حتی می تواند از تصاویر به عنوان بخشی از عبارت جستجو استفاده کند.

بنابراین قابل درک است که شخص س askingال کننده می خواهد بداند چقدر MUM بر نتایج جستجو تأثیر می گذارد.

جان مولر از گوگل به این س answeredال پاسخ داد و سپس سعی کرد MUM را بدون هیاهو و هیاهو مورد توجه قرار دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این سوالی است که مطرح شد:

“چند سال پیش گوگل خاطرنشان کرد که وقتی به رتبه بندی نتایج رسید ، BERT حدود ده درصد جستجوها را در ایالات متحده بهتر درک می کند و تأثیر می گذارد.

سوال من دوگانه است:

آیا این درصد برای BERT تغییر کرده است؟

… انتظار می رود که MUM درک بهتری از جستجوها داشته باشد و آنها را تحت تأثیر قرار دهد؟ “

MUM بر چند جستجو تأثیر می گذارد؟

جان مولر اعتراف کرد که نمی داند MUM بر چه تعداد جستجو تأثیر می گذارد و سپس توضیح داد که چرا قرار دادن تعدادی تحت تأثیر MUM در نتایج جستجو دشوار است.

پاسخ او ابتدا به اعداد BERT و سپس به MUM پرداخت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

جان مولر پاسخ داد:

“هیچ نظری ندارم…

من کاملاً مطمئن هستم که درصد از آن زمان تغییر کرد زیرا همه چیز در حال تغییر است.

اما من نمی دانم که آیا ما یک عدد ثابت داریم که برای BERT مناسب است یا برای MUM. “

مربوط: گوگل با استفاده از الگوریتم MUM طراحی مجدد جستجو را اعلام کرد

مامان مانند یک کتابخانه یادگیری ماشین چند منظوره است

جان مولر در ادامه افکار خود را در مورد MUM دنبال کرد و گفت که می توان آن را در طیف وسیعی از وظایف که فراتر از رتبه بندی است ، به کار برد.

او گفت:

“مادر ، تا آنجا که من فهمیدم ، به هر حال بیشتر شبیه یک کتابخانه یادگیری ماشین چند منظوره است.

بنابراین چیزی است که می تواند برای بسیاری از قسمت های مختلف جستجو اعمال شود.

آنقدرها نیست که شما آن را تنها در رتبه بندی جدا کنید.

اما در عوض ممکن است بتوانید از آن برای درک چیزها در سطح بسیار خوب استفاده کنید و سپس به نوعی در بسیاری از انواع مختلف نتایج جستجو در هم تنیده شده است.

اما من فکر نمی کنم که ما هیچ عدد ثابتی داشته باشیم. “

گوگل از MUM راضی است

شخص س theال کننده س questionال بعدی را مطرح کرد که جان با توصیف غیر هیجانی از MUM پاسخ داد که نشان می دهد او کارهایی را انجام می دهد که لزوماً آنطور که از بیرون به نظر می رسد درخشان نیست.

س questionال بعدی:

“به نظر می رسید که فرصت بیشتری برای کشف محصولات یا پرس و جوهای مختلف ایجاد می شود.

به نظر می رسید که به طرز تصاعدی آنچه را که می توان آموخت ، از بین می برد. “

جان مولر پاسخ داد:

“نمی دانم … می بینیم.

من فکر می کنم نگاه به بازاریابی در مورد الگوریتم های یادگیری ماشین همیشه دشوار است ، زیرا یافتن … مثالهای بسیار نمایی بسیار آسان است.

اما این بدان معنا نیست که همه چیز به همان اندازه پر زرق و برق است.

… در گفتگو با برخی از این افراد با کیفیت جستجو ، آنها از نحوه عملکرد این نوع مدلهای یادگیری ماشین واقعا خوشحال هستند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

الگوریتم مادر گوگل فراتر از رتبه بندی است

جان مولر اطلاعات بیشتری در مورد الگوریتم MUM گوگل اضافه کرد و توضیح داد که این الگوریتم فراتر از کاربردهای ساده برای رتبه بندی است.

وی اظهار داشت که وظایف دیگری نیز وجود دارد که فراتر از بخش رتبه بندی الگوریتم های گوگل است و می تواند در سایر قسمت های جستجو نقش ایفا کند.

مولر همچنین MUM را قادر به درک چیزها با سطح دقیق و جزئیات توصیف کرد.

مربوط: Google MUM به لنز می آید

استناد:

الگوریتم Google MUM فراتر از رتبه بندی وب سایت ها عمل می کند

تماشای جان مولر در مورد الگوریتم MUM در دقیقه 2:13 دقیقه را مشاهده کنید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

https://www.youtube.com/watch؟v=fj6iWbCjrrE

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور