به روز رسانی اصلی گوگل: آخرین به روز رسانی های گوگل

پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و کبوتر… به نظر می رسد یک باغ خانه باشد اما این نام اصلی ترین به روز رسانی الگوریتم موتور جستجوی گوگل (به روز رسانی هسته گوگل) است.

آنها به طور منظم باعث می شوند کسانی که درگیر ارجاع طبیعی هستند، چه مشاور، چه بازاریاب یا کارآفرین، بلرزند. و دلیلی وجود دارد: آنها با تغییر معیارهای رتبه بندی سایت ها در گوگل مطابقت دارند.

دانستن این به روز رسانی ها به شما این امکان را می دهد که انتظارات گوگل را بهتر درک کنید. هر به‌روزرسانی اصلی نشان‌دهنده مسیری است که Google در پیش گرفته است.

نکات کوچک در مورد به روز رسانی های اصلی و چرا گوگل آنها را پیاده سازی کرده است.

چرا گوگل الگوریتم خود را تغییر می دهد؟

شرکت Mountain View به دنبال بهبود مستمر کیفیت نتایج جستجوی خود است. برای انجام این کار، به طور منظم معیارهای مرجع الگوریتم خود را به روز می کند تا همیشه بهتر انتظارات کاربر را برآورده کند.

بلکه برای انطباق با عادات سئوکاران (مشاوران سئو). برخی از تکنیک های ارجاع طبیعی به دنبال فریب موتورهای جستجو هستند. به این تکنیک های کلاه سیاه می گویند. این شامل، برای مثال، پر کردن کلمات کلیدی (انباشتگی کلمات کلیدی) یا کلاکینگ (که شامل دو نسخه از یک صفحه وب است: یکی برای کاربران اینترنت در نظر گرفته شده است، دیگری برای موتورهای جستجو. اما این تکنیک ها اغلب مشاهده می شوند و سایت ها تحریم می شوند. به ویژه به لطف به روز رسانی های مختلف الگوریتم.

به روز رسانی محتوای مفید (HCU) (2022)

این آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل است. هدف او؟ جریمه کردن سایت هایی که در درجه اول برای ربات ها محتوا ایجاد می کنند و نه برای کاربران. بنابراین چه کسانی به دنبال فریب ربات ها در منطق کلاه سیاه هستند. برای انجام این کار، الگوریتم صفحاتی را با محتوای کم کیفیت شناسایی می کند. در اینجا توضیح می دهیم که چگونه از HCU جریمه نشوید (یا چگونه از آن بهره مند شوید).

آپدیت سازگار با موبایل گوگل (2015)

گوگل می‌خواست از طریق این به‌روزرسانی، سئو سایت‌هایی را که تجربه‌ای دلپذیر از موبایل ارائه می‌دهند، بهبود بخشد. بنابراین، سایت‌های دوستدار موبایل، با رعایت قوانین طراحی وب مربوطه (که به سایت اجازه می‌دهد تا با اندازه صفحه‌ای که در آن نمایش داده می‌شود، سازگار شود).

به روز رسانی اصلی Google Pigeon (2014)

این شامل معیارهای جدیدی برای نمایش نتایج است، از جمله مکانی که کاربر اینترنت درخواست خود را انجام می دهد، و همچنین اطلاعات ارائه شده توسط کاربران در نمایه خود.

به روز رسانی مرغ مگس خوار (2013)

یکی از مهم ترین به روز رسانی های غول آمریکایی.

به لطف این به روز رسانی، موتور جستجو نه تنها وجود کلمه کلیدی، بلکه زمینه را نیز در نظر می گیرد، مانند محتوای پاراگراف یا صفحه ای که به آن تعلق دارد. علاوه بر این، مترادف کلمات کلیدی در حال حاضر در نظر گرفته شده است.

سایت هایی که بیشتر توسط مرغ مگس خوار جریمه می شوند، سایت هایی هستند که پر کردن کلمات کلیدی را اجرا کرده اند.

به روز رسانی اصلی گوگل پنگوئن (2022)

هدف آن حذف سایت های اسپم از نتایج جستجوی برتر است. سایت اسپم چیست؟ همه سایت هایی که از تکنیک های کلاهبرداری استفاده می کنند تا به روش مصنوعی بهتر ارجاع داده شوند (بنابراین سایت های کلاه سیاه بسیار زیاد)

آپدیت پاندا (2011)

هدف آن کاهش سایت هایی با محتوای با کیفیت پایین تر، برای بهبود موقعیت سایت های با کیفیت بالاتر است. عناصری که باید از آنها اجتناب کرد: محتوای تکراری، محتوای غیر اطلاعاتی، نرخ پرش بالا، تبلیغات زیاد، بهینه سازی سوء استفاده، زمان کوتاه بازدید بازدیدکنندگان و غیره.

قربانیان اصلی این به روز رسانی مزارع محتوا بودند. اینها وب سایت هایی هستند که محتوایی با کیفیت پایین اما در حجم زیاد منتشر می کنند تا از طریق تبلیغات درآمدزایی کنند.

Source link