چگونه یک کاغذ سفید ایجاد کنیم و سرنخ به دست آوریم

کاغذهای سفید ابزارهای موثری برای جلب مشتری هستند. آنها تبدیل کاربران اینترنتی به مشتریان بالقوه را آسان تر می کنند، که به شما این امکان را می دهد که در مرحله دوم، این مشتری بالقوه را به سمت خرید هدایت کنید. بنابراین کاغذ سفید یا کتاب الکترونیکی یک عنصر ضروری از استراتژی بازاریابی وب شما برای پیاده سازی در وب سایت شما است. چگونگی آن را توضیح خواهیم داد.

کاغذ سفید چیست؟

گاهی اوقات یک کتاب الکترونیکی نامیده می شود، کاغذ سفید یک راهنمای عملی از چند صفحه در مورد یک موضوع، یک بخش از فعالیت یا یک محصول است. این به خواننده این امکان را می دهد که آن را بهتر درک کند و شرکت بتواند سرنخ ها را به دست آورد یا آنها را واجد شرایط کند.

نکته کاغذ سفید چیست؟

کاغذ سفید در بخش “اقدام” یا “فعال سازی” یک فرآیند بازاریابی رشد / بازاریابی ورودی، با ارائه اطلاعات مفید به مشتری در ازای اطلاعات مربوط به او (عملکرد در شرکت، اندازه شرکت) استفاده می شود ، و غیره.)

کاغذ سفید به سه هدف دست می یابد، دو هدف برای شرکت، یکی برای مشتری بالقوه.

علاقه یک کتاب الکترونیکی برای شرکت از نقطه نظر تجاری

به شما این امکان را می دهد که اطلاعات تماس یک مشتری بالقوه جدید را به دست آورید، یا اطلاعات بیشتری در مورد یک مشتری بالقوه در حال حاضر به دست آورید، تا آنها را واجد شرایط کنید و بتوانید متعاقباً پیام های هدفمندتری برای آنها ارسال کنید.

علاقه به شرکت از نقطه نظر بازاریابی

این به شرکت اجازه می دهد تا خود را در بین کاربران اینترنت به عنوان یک شرکت متخصص در یک موضوع و ارائه ارزش قرار دهد.

علاقه کاغذ سفید برای مشتری بالقوه

ما نباید کاربر اینترنت، مشتری احتمالی (و در نتیجه مشتری بالقوه آینده) را فراموش کنیم. کاغذ سفید به او اجازه می دهد تا تمرین کند و در تصمیم گیری برای انتخاب راه حلی برای مشکلش به او کمک شود

کاغذ سفید حاوی چه چیزی است؟

هر استراتژی، هر محتوایی با هدف تجاری، باید در قالب یک قیف تبدیل در نظر گرفته شود. کاغذ سفید نیز از این قاعده مستثنی نیست. خواننده باید در یک نگاه (عنوان واضح) بفهمد که آیا موضوع مورد علاقه اوست. اولین خطوط کاغذ سفید باید به او اطمینان دهد که برای او ساخته شده است، که خواندن آن برای او ارزش به ارمغان می آورد: دانش، درک (مقدمه). او باید

  • ببینیم که داریم مشکل او را فهمید (توضیح مشکلی که مشتریان با آن مواجه می شوند)،
  • ببینیم که ما یک راه حل پیشنهاد کنید (توضیح واضحی از احتمالات برای حل مشکل)،
  • بودن بیمه اتکایی شده (این استدلال بر اساس سایت های معتبر، اطلاعات عددی، نقل قول از کارشناسان شناخته شده خواهد بود).

به طور خلاصه، اینگونه می توان یک کاغذ سفید را ساختار داد

  1. مقدمه ای که به خواننده اجازه می دهد تا ایده ای سریع از محتوای سند پیدا کند،
  2. شرح مشکلی که خوانندگان با آن مواجه شده اند،
  3. راه حلی مبتنی بر روش شناسی، مشاوره،
  4. شرح واضح و دقیق راه حل ارائه شده،
  5. ارجاع از طریق پیوندهای خارجی به سایت های معتبر در موضوع توسعه یافته،
  6. اطلاعات رمزگذاری شده،
  7. نقل قول از کارشناسان شناخته شده

6 مرحله برای نوشتن کاغذ سفید

مراحل ایجاد کاغذ سفید

مرحله اول: یک هدف اکتشافی را تعریف کنید.

این اولین قدم است، همانطور که اغلب اتفاق می افتد. با این کتاب می خواهید کدام مخاطب را متقاعد کنید؟ شما باید معیارهای تقسیم بندی را تعریف کنید. مثلا

  • برای B2C: سن، جنسیت، مکان، وضعیت خانواده، زمان زندگی، CSP و غیره.
  • و برای B2B: اندازه شرکت، بخش فعالیت، نقش تصمیم گیرنده و غیره.

برای گرفتن این هدف، می توانید این کتاب الکترونیکی را به عنوان مثال در یک صفحه یا یک مقاله وبلاگ قرار دهید.

مرحله 2: تعیین کنید که در چه مرحله ای از چرخه فروش قرار دارد.

بسته به فاز، محتوا به منظور بهینه سازی تبدیل تغییر می کند.

  • کشف : محتوای توضیحی
  • ارزیابی : ابزارها یا روش های مقایسه یا جداول مقایسه ای (مثلاً برای ابزارها یا نرم افزارها).
  • تصمیم : توصیفات مشتری را برجسته کنید.

مراحل چرخه فروش برای مشتری بالقوه

کشف

بالقوه شروع به علاقه مند شدن به موضوع می کند. او به دنبال شناسایی یک مشکل یا فرصت است تا نیاز خود را رسمی کند.

ارزیابی

او نیازهای خود را به وضوح تعریف کرده است و به دنبال ارزیابی احتمالات مختلف است.

تصمیم

او راه حل مورد نیاز خود را می داند و اکنون باید ارائه دهنده خدمات را انتخاب کند. شما باید نظرات مشتریان را برجسته کنید.

می توانید مراحل فروش را در مقاله ما در مورد قیف بازاریابی بیابید.

مرحله سوم: موضوع را انتخاب کنید.

موضوعی را تعریف کنید، نه خیلی وسیع، که با نیازهای هدف شما مطابقت دارد. موضوع در واقع باید با نیاز خاص مخاطبان شما مطابقت داشته باشد. بنابراین، از موضوعات بسیار گسترده مانند “چگونه در کسب و کار خدمات شخصی خود موفق شوید” اجتناب کنید. مقالات سفید را با موضوع خاص ترجیح دهید: «خدمات شخصی: مقایسه نرم افزار مدیریت ما را برای صرفه جویی در زمان کشف کنید».

مرحله چهارم: هدف را تعریف کنید.

هدفی را که این کاغذ سفید به شما امکان می دهد به آن دست یابید را تعیین کنید: برای مثال پر کردن فرمی توسط مشتری. این به شما این امکان را می دهد که داده های شخصی (ایمیل، نام، شرکت و غیره) را جمع آوری کنید و مشتری احتمالی خود را واجد شرایط کنید.

مرحله 5: محتوا را ایجاد کنید.

محتوای با کیفیت در ماهیت و شکل ایجاد کنید.

خط به احترام در شایستگی

  • محتوا باید اصلی باشد، مرتبط با حوزه تخصصی شما و پیشنهاد پیشنهادی باشد.
  • او باید خط تحریریه شرکت را دنبال کند.
  • باید از تبلیغات “سنگین” محصولات شما جلوگیری کند.

نکات قابل احترام در مورد فرم

  • عنوان جذابی بنویسید

به خوبی ساختار:

  • فهرست/خلاصه برای پیش نمایش محتوا در یک نگاه.
  • ناهمسان فصل ها برای انتخاب موضوع مورد علاقه مشتری
  • از تصاویری جذاب : اینفوگرافیک، نمودار و غیره مربی بودن و بدون زحمت درک شدن.
  • آ نوشتن مایع: جملات کوتاه (یک جمله = یک ایده)، پاراگراف های کوتاه،
  • استفاده کنید قالب بندی : پررنگ، مورب، خط دار، رنگی.

کل باید باشد تاثیرگذار.

مرحله 6: کاغذ سفید خود را به یک ماشین تبدیل تبدیل کنید.

  • هر فصل را با خلاصه‌ای از «برنامه‌های کلیدی» پایان دهید.
  • ادغام تصاویر برای طراحی موفق
  • فراخوان‌های اقدام را ادغام کنید تا خواننده را تشویق کنید تا برای نمایش محصول، قیمت‌گذاری و غیره با شما تماس بگیرد.
  • یک صفحه فرود ایجاد کنید که در آن کاغذ سفید یکپارچه شود (همچنین می توان آن را در یک مقاله وبلاگ در دسترس قرار داد).
  • از ارتقای صفحه فرود اطمینان حاصل کنید (به بخش جذب ترافیک و تبدیل مراجعه کنید).
  • یک فرآیند ردیابی بالقوه را تنظیم کنید.

Source link