استراتژی های امنیت ابری برای مشاغل کوچک

عکس پروفایل ظهر TechMoths Hacker

@تکنسین هاTechMoths

اگر اقدامات شما به دیگران انگیزه می دهد كه رویای بیشتری ببینند ، بیشتر بیاموزید ، بیشتر كار كنید و بیشتر شوید ، شما بخشی از انجمن TechMoths هستید

اگر از خانه کار می کنید و از راهکارهای ابری و استراتژی های امنیتی برای بایگانی اسناد تجاری استفاده می کنید ، چه کسی مسئول حمله سایبری است؟ حقیقت این است که باید مسئولیت مضاعفی داشته باشد. از یک طرف ، ارائه دهنده خدمات Cloud و از سوی دیگر ، سازمان مشتری.

هنگام استفاده از Cloud به عنوان بستر خدمات (PaaS) ، ارائه دهنده Cloud همچنین باید مسئولیت شبکه مجازی ، ماشین های مجازی ، سیستم عامل ها و میان افزار را به عهده بگیرد. مشتری تعهد به امنیت داده ها را حفظ می کند.

بیشترین تهدیدات امنیتی ابر

نقض داده ها

یکی از رایج ترین تهدیدات امنیتی ابر راه حل ها ، هنگام نقض داده است. این بدان معنی است که سرقت اطلاعات یا با خطای انسانی یا با یک حمله هدفمند رخ می دهد.

سرقت حساب

از طرف دیگر ، کار در Cloud یک تهدید بسیار رایج را اضافه می کند: سرقت حساب. محرک ایجاد آن ، داشتن رمزهای عبور آسیب پذیر است. اگر هکر به جزئیات ورود کاربر دسترسی پیدا کند ، می تواند فعالیت را رهگیری کند ، داده ها را دستکاری کند ، اطلاعات جعلی را بازگرداند و کاربران را به سایت های فریبنده هدایت کند.

از دست دادن اطلاعات

اطلاعات را می توان در Cloud از دست داد. چه…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور