چگونه شاخ باشکوه Monster Hunter World (MHW) را پیدا کنیم

Hacker Noon Gaming عکس پروفایل Hacker Noon

@hackernoongamingهکر نون گیمینگ

انتشار اخبار بازی های ویدیویی ، راهنماها ، نظرات و موارد دیگر.

جای تعجب نیست که نادرترین مواردی که می توان در Monster Hunter World (MHW) یافت ، مانند استخوان تاب خورده و گوهر wyvern ، با ارزش ترین و کاربردی ترین هستند. این موارد به شما امکان می دهد تا از تجهیزات و زرهی های سطح بالا برای شکست دادن هیولاهای بازی و پایان دادن به کارفرمایان بازی استفاده کنید.

یکی از این موارد شاخ باشکوه MHW است ، ماده ای نادر که برای سطح بندی و ساخت برخی از بالاترین سطح دنده و زره بازی مورد نیاز است.

MHW Majestic Horn چیست؟

شاخ باشکوه ماده ای است که برای کمک به سطح بندی و بهبود قطعات مختلف زره و سلاح استفاده می شود. یافتن این مورد دشوار است ، فقط با شکست دادن یک نوع دشمن خاص یافت می شود.

به همین ترتیب ، مورد به طور تصادفی تولید می شود و احتمال کم شدن کالای مورد را کاهش می دهد. بنابراین ، شاخ باشکوه یک مورد چالش برانگیز برای خرید است ، حتی برای بازیکنان باسابقه.

چگونه می توان شاخ شکارچی هیولا جهان را به دست آورد

تنها با شکستن شاخ های رده بالای دیابلوس می توانید شاخ باشکوه MHW را بدست آورید.

Diablos موجودی اوج Wildspire Waste است ، منطقه ای که پس از اتمام اولین بخش از مبارزات Monster Hunter World قفل آن را باز می کنید. دیابلوس یک هیولای قدرتمند است که می تواند در زیر زمین دفن شود و با سرعت حمله کند و این موجود را به یک حریف قدرتمند تبدیل کند.

تصویر از طریق …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور