اتوماسیون تست Salesforce یا تست دستی؟ در اینجا برخی از وضوح است

تصویر
عکس پروفایل هری لیام هکر ظهر

آیا بهترین ویژگی Salesforce را می دانید؟ برخی از شما پیشنهاد می کنید این معرفی آسان تغییر یا به روزرسانی در سطح سازمانی است ، و ما موافق هستیم. اما چیزهای بیشتری در آن وجود دارد.

توانایی Salesforce در رانندگی در زمان تحویل سریع و بهبود کیفیت مزایای فوق العاده ای دارد. برای هر سازمانی که اتوماسیون آزمون Salesforce را اجرا می کند ، تحویل سریع و قابل اعتماد همان چیزی است که در مورد آن است.

هر سال سه بار نسخه جدید منتشر می شود و مجموعه ای از ابزارهای تست که از Salesforce Test Automation پشتیبانی می کنند ، داشتن ویژگی های شخصی شده یا استقرار حالت های جدید Salesforce را ساده تر می کنند.

با این وجود ، یک م componentلفه از فرآیند توزیع وجود دارد که سرعت آن قابل نفوذ نیست: آزمایش Salesforce. یا به عبارت دیگر ، تست دستی Salesforce. ممکن است چرخه پیشرفت تیم شما به لطف Agile سرعت بیشتری داشته باشد ، اما شما نمی توانید آزمایش کنندگان انسانی خود را برای ادامه کار تسریع کنید.

Salesforce Test Automation Vs Salesforce Test Manual Testing

اتوماسیون آزمایشی در Salesforce ، به ویژه در سطح شرکت ها ، در حال رایج شدن است. اما چرا چنین است؟ برای درک این تغییر ، ابتدا باید مسائلی را که آزمایش دستی ایجاد می کند و چگونگی حل اتوماسیون آزمایش نیروی فروش را درک کنیم.

تحقیقات دستی زمان بر است.

تصویر

بیشتر مناسب DevOps چالاک است ، خصوصاً در شرایطی که زمان …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور