اتحاد بیت کوین برای حمایت اخیر السالوادور از خدمات مالی دوستدار رمزنگاری

API3 و Open Bank Project اعلام کردند اتحاد بیت کوین ، اتحادی با Banco Hipotecario ، TESOBE ، Qredo و Sovryn برای حمایت از تصویب اخیر السالوادور در زمینه بیت کوین و خدمات مالی دوستدار رمزنگاری. اتحادیه بیت کوین با هدف سرعت بخشیدن به دموکراتیزه شدن پرداخت های الکترونیکی بیت کوین و کمک به مردم سالوادور از مزایای خدمات مالی دیجیتالی و غیرمتمرکز در السالوادور برخوردار است. طرفین در همکاری نزدیک با بانک ملی السالوادور ، یک بانک ملی ، همکاری خواهند کرد.

تصویر
عکس پروفایل API3 Hacker Noon

API3

اوراکل شخص اول که به طور ایمن و سازگار قراردادهای هوشمند را با داده های دنیای واقعی متصل می کند

API3 با خوشحالی اعلام می کند که اتحاد بیت کوین است ، اتحادی با Banco Hipotecario ، TESOBE (شرکتی که در پروژه پروژه بانک باز قرار دارد) ، Qredo و Sovryn برای حمایت اخیر السالوادور از بیت کوین و خدمات مالی دوستدار رمزنگاری.

در آوریل 2021 API3 و Open Bank Project برای یک دهه سرمایه گذاری در بلاک چین همکاری کردند و Airnode به بانک ها این امکان را داد تا داده ها را مستقیماً به شبکه های بلاک چین ارسال کنند. موارد احتمالی استفاده از داده های بانکی باز در بلاک چین شامل راه حل هایی مانند پایگاه های داده امن و غیر متمرکز برای تأیید داده ها بین بانک ها و اشخاص ثالث مجاز ، پل ارتباطی داده های بانکی باز به سیستم های بومی بلاک چین مانند DeFi و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور