آیا سرمایه گذاری نهادی همچنان به بیت کوین می ریزد؟

عکس پروفایل نویسنده

سرمایه گذاری نهادی یکی از نکات مهم در مورد فضای رمزنگاری در سال 2020 بود. این کاملاً قابل درک بود ، شرکت ها به دنبال مثبت ماندن در ترازنامه های خود و کسب سود با بیت کوین بودند.

جیب هایی از فضای رمزنگاری وجود دارد که معتقدند افزایش سرمایه گذاری نهادی همان چیزی بود که به بیت کوین کمک کرد سابقه قبلی خود را بشکند. کاملاً قابل درک است ، با توجه به اینکه بیشتر موسسات تمایل دارند وقتی بیت کوین وارد می شوند پول هنگفتی را به بیت کوین وارد کنند

یک سال عالی در سال 2020

فرزند معرفی کننده سرمایه گذاری نهادی در رمزنگاری ، MicroStrategy ، یک شرکت اطلاعاتی تجاری مستقر در ویرجینیا بود. در ماه اوت ، MicroStrategy اعلام کرد که ترازنامه خود را به استاندارد بیت کوین منتقل می کند و 250 میلیون دلار از ذخایر خود را به ارز رمزپایه پیشرو تبدیل می کند. در آن زمان ، بیت کوین در حدود 10000 دلار معامله شد و این حرکت را اقدامی کاملاً هوشمندانه کرد.

چند روز بعد ، این شرکت دو برابر شد و 175 میلیون دلار سرمایه دیگر به آن افزود. این میزان کل درآمد خود را به 425 میلیون دلار رساند و MicroStrategy را به یکی از بزرگترین سرمایه گذاران بیت کوین تبدیل کرد.

این شرکت با شکوه خود ادامه داده است. به دنبال افزایش بیت کوین در ماه گذشته از مرز 20 هزار دلار ، این شرکت مستقر در ویرجینیا اعلام کرد که با صدور … 650 میلیون دلار سرمایه جمع کرده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور