آموزش نحوه کدگذاری به روش قدیمی

مقالات زیادی وجود دارد که برای کمک به برنامه نویسان جدید در ایجاد مهارت های خود و موفقیت در یک صنعت با تغییر سریع و پردرآمد ، نوشته شده اند. توانایی یادگیری سریع چیزهای جدید و پیچیده کلید موفقیت در صنعت فناوری است که همیشه با سرعت بالایی در حال تغییر است. یک روز زبان یا چارچوبی که استفاده می کنید از مد افتاده و در نهایت باید یک مجموعه مهارت جدید انتخاب کنید.

بیشتر مقالاتی که به برنامه نویسان جدید توصیه می کنند کمی زائد است. شما چند مقاله در مورد اهمیت تکنیک pomodo ، تمرین عمدی و کارهای طولانی مدت بدون وقفه به عنوان ابزار برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده 100x خوانده اید. از قضا در هیچ یک از این مقالات قدیمی ترین و مثرترین ابزار برای یادگیری ذکر نشده است.

این ابزار یادداشت های دست نویس است.

یادداشت برداری ممکن است کاری خسته کننده و به سبک قدیمی به نظر برسد ، به ویژه هنگامی که بین صفحه کلید و مانیتور خود به عقب و جلو می پرید ، اما این بهترین روش برای یادگیری سریع مطالب جدید است.

ما با استفاده از صفحه کلید پیشرفت نکردیم ، اینها ابزاری نسبتاً جدید هستند. از طرف دیگر نوشتن برای مدت طولانی تری وجود داشته است و این طبیعی ترین روش برای یادگیری است.

بدیهی است که شما نمی خواهید 100+ کد کد را به صورت دستی بنویسید. پس باید روی چه چیزی یادداشت برداری کنید؟

یادداشت برداری ام را می شکنم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور