درک اسکالتسکی چارچوبی را برای ترکیب تلاشهای مبتنی بر فروش و محصول در یک پیشبینی واحد ایجاد کرده است. درک رویکردی برای پیش بینی فروش با استفاده از هر دو مدل ایجاد کرده است. این چارچوب مبتنی بر رویکرد ترکیبی برای پیشبینی فروش است. کلید دو روش پیشبینی: پیشبینی مبتنی بر فروش و مدلهای رشد مبتنی بر محصول. در این پست به بررسی تفاوت های این دو روش خواهیم پرداخت. مهم ترین تفاوت بین این دو روش پیش بینی، مدل LIKELIHOOD TO CLOSE است که یک مدل ترکیبی است.
ChartMogul
پلتفرم تجزیه و تحلیل اشتراک برای کسب و کارهای رو به رشد SaaS ?