یک یادآوری برای همه تبلیغکنندگان Google Ads – سه ماه فرصت باقی است تا از تبلیغات متنی توسعهیافته قبل از حذف آنها استفاده کنید.
گوگل در آگوست گذشته اعلام کرد که تبلیغات متنی گسترش یافته استاندارد برای کمپین های جستجو غروب می شود.
از 1 ژوئیه 2022، تبلیغات جستجوی واکنشگرا تنها نوع تبلیغ برای کمپینهای جستجو خواهد بود.
این برای تبلیغ کنندگان چه معنایی دارد؟
پس از پایان مهلت 30 ژوئن، نمی توانید تبلیغات متنی گسترش یافته ایجاد یا ویرایش کنید.
اگر قبلاً تبلیغات متنی گسترده ایجاد کرده اید، آنها همچنان می توانند در کنار تبلیغات جستجوی پاسخگو ارائه شوند. همچنین می توانید آنها را در هر زمانی در آینده متوقف یا فعال کنید.
چگونه آماده می شوید؟
گوگل چند گزینه مفید برای آماده سازی کمپین های شما برای این تغییر ارائه می دهد.
شماره 1: محتوای با کارایی بالا را تغییر کاربری دهید
زمان بسیار خوبی برای تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات متنی توسعهیافته موجود برای یافتن داراییهای با بهترین عملکرد است. هنگامی که آنها را شناسایی کردید، تبلیغات جستجوی واکنشگرای جدیدی با آن محتوا ایجاد کنید.
هدف تمرکز بر دستیابی به قدرت تبلیغات “خوب” یا “عالی” است.
شماره 2: صفحه توصیه های خود را بررسی کنید
اگر به دنبال ایده های اضافی هستید، صفحه توصیه ها دارای بینش های سفارشی برای تبلیغات جستجوی پاسخگو شما است.
مانند هر توصیهای از طرف Google، همیشه مطمئن شوید که آنها با اهداف شما هماهنگ و منطقی هستند.
شماره 3: از ویژگی Pin استفاده کنید
با تبلیغات جستجوی واکنشگرا، می توانید سرفصل ها و توضیحات را به موقعیت های خاصی از تبلیغ پین کنید.
این ویژگی در صورتی مفید است که اطلاعات خاصی وجود داشته باشد که همیشه باید در تبلیغ خود به نمایش بگذارید.
اگر از ویژگی پین استفاده میکنید، Google توصیه میکند حداقل 2-3 گزینه را به یک موقعیت تعیینشده پین کنید.
نکته حرفه ای: اگر در یک صنعت تحت نظارت هستید و نیاز به تأیید تبلیغات توسط تیم حقوقی خود دارید، میتوانید اساساً یک آگهی جستجوی واکنشگرا در قالب تبلیغات متنی گسترده ایجاد کنید. به سادگی هر عنوان و توضیحات را به هر نقطه تعیین شده پین کنید.
شماره 4: از انواع تبلیغات استفاده کنید
اکنون زمان مناسبی برای آزمایش و اصلاح پیام های تبلیغاتی است. استفاده از ویژگی تغییرات تبلیغاتی به شما امکان می دهد نسخه های مختلف دارایی های خود را در مقیاس آزمایش کنید. با مقیاس گذاری سریع تر، می توانید تغییرات را اعمال کنید و کمپین های خود را سریعتر بهینه کنید.
شماره 5: دارایی ها را بر اساس عملکرد بررسی کنید
اگر قبلاً از تبلیغات جستجوی پاسخگو استفاده می کنید، این توصیه است. هر دارایی در تبلیغات جستجوی واکنشگرا دارای یک شاخص از عملکرد “کم” تا “بهترین” است. هر دارایی را بررسی کنید تا مشخص کنید چه نوع پیام رسانی بیشتر در بین مشتریان شما طنین انداز است.
شماره 6: افزایش افزایشی را ارزیابی کنید
از آنجایی که تبلیغات جستجوی واکنشگرا برای شرکت در حراجی ها واجد شرایط تر هستند، باید به تبدیل ها در سطح گروه تبلیغاتی و کمپین توجه کنید.
نگاه کردن به سطح تبلیغات به تنهایی تصویر کاملی از عملکرد به شما نمی دهد. اگر فقط به آن سطح نگاه کنید، ممکن است در نهایت دارایی خاصی را تخفیف دهید که ممکن است در کل به موفقیت کمک کند.
خلاصه
Google به شما زمان زیادی می دهد تا حساب ها و کمپین های خود را برای این تغییر عظیم آماده کنید. با دنبال کردن مراحل بالا و همچنین بهترین روشهای اضافی، این نکات میتوانند به تسهیل انتقال به تبلیغات جستجوی واکنشگرا کمک کنند.
آیا برای این به روز رسانی آماده هستید؟ چه کارهای دیگری برای آماده شدن برای تبلیغات جستجوی واکنشگرا انجام می دهید؟
تصویر ویژه: Wayhome Studio/Shutterstock