مدیر عامل یوتیوب وویچیکی می توانست مدیر ارشد اجرایی تسلا باشد

سوزان وویچیکی در سال 2014 مدیرعامل یوتیوب شد اما در مورد شغلی به عنوان مدیر عملیاتی تسلا (COO) و پیش از آن به عنوان نفر دوم ایلان ماسک صحبت کرد.

طبق کتابی که در آینده منتشر خواهد شد (“لایک، نظر، اشتراک: در داخل یوتیوب ظهور آشفته به سلطه جهانی” توسط بلومبرگمارک برگن) درباره سرویس ویدیویی (از طریق CNBCوویچیکی «بی سر و صدا مذاکراتی را درباره پیوستن به تسلا به عنوان مدیر ارشد اجرایی انجام داد.

گاراژ Wojcicki در منلو پارک برای اولین سال پس از تاسیس در سال 1998 به عنوان دفتر/دفتر مرکزی گوگل خدمت کرد. او یک سال بعد به عنوان اولین مدیر بازاریابی آن به گوگل پیوست و در نهایت معاون ارشد تبلیغات و بازرگانی شد.

وویچیکی قبل از اینکه به عنوان مدیرعامل یوتیوب انتخاب شود، «به دنبال نقشی در سطح بالاتر بود». هنوز مشخص نیست که مذاکرات با تسلا تا چه حد پیشرفت کرده است، در حالی که او به لری پیج و سرگئی برین وفادار است.

برگن گزارش می‌دهد: «در آن زمان، پیج برنامه‌ریزی برای خروج خود را آغاز کرده بود – طرحی برای واگذاری گوگل به معاون مورد اعتماد، ساندار پیچای». در یک گفتگو، لازلو بوک، رئیس منابع انسانی گوگل در آن زمان، گفت که او “پیشنهاد کرد که پیج می تواند با انتقال وویچیکی به یوتیوب به راحتی راه را برای جانشین منتخب خود باز کند.”

تسلا می‌توانست در Wojcicki رهبر روز به روز قوی‌ای به دست بیاورد، مشابه آنچه که اسپیس ایکس، Gwynne Shotwell، مدیر اجرایی شرکت فضایی را دارد، که به طور گسترده‌ای برای مدیریت این شرکت فضایی شناخته می‌شود.

در همین حال، این کتاب که در تاریخ 6 سپتامبر به فروش می رسد، همچنین جزئیات چگونگی بحث در یوتیوب برای تبدیل شدن به یک شرکت آلفابت جداگانه در طول بازسازی سال 2015 را نشان می دهد. با این حال، در نظر گرفته شد که این محصول «بیش از آن با کسب و کار و ماشین آلات Google در هم تنیده است که نمی‌توان آن را ترک کرد». یوتیوب تا به امروز “یک شرکت گوگل” باقی مانده است.

لایک، نظر، اشتراک اولین کتابی است که روایت جذاب و پشت پرده فناوری و کسب و کار یوتیوب را فاش می کند و جزئیاتی را نشان می دهد که چگونه به گوگل، شرکت مادرش کمک کرد تا به قدرتی غیرقابل تصور دست یابد، روایتی که از طریق افرادی که یوتیوب را اداره می کنند و ستارگان معروف متولد شده در این شهر بیان می شود. مرحله آن این داستان یک انقلاب در رسانه‌ها و صنعت متزلزل است، چگونه وفاداری به یک ایده ساده – اجازه دهید همه به صورت آنلاین پخش کنند و با انجام این کار پول در بیاورند – دستگاه خشم و اعتیاد را به راه انداخت که از کنترل شرکت خارج شد و جهان را برای همیشه تغییر داد. .

بیشتر در یوتیوب:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور