6 مزیت برندسازی شخصی برای شهرت شما با مثال

صرف نظر از اینکه مسیر شغلی شما چیست، هر فردی می تواند از برندسازی شخصی بهره مند شود. دقیقا چی معنی میده؟ برندسازی شخصی شامل بهترین کار شما و کنترل روایت آنلاین خود است. چه فردی باشید که پلتفرم های مختلف را به صورت آنلاین دوست دارید و از آنها استفاده می کنید، یا اگر برعکس هستید و ترجیح می دهید MIA باشید، مهم است که کنترل کامل برند شخصی خود را در دست بگیرید، زیرا ما هرگز واقعا نمی دانیم چه کسی به دنبال آن است. من 6 مزیت برتر برندسازی شخصی را برای شهرت شما فهرست کرده ام تا تفکر شما را در این زمینه گسترش دهید.

چرا برندسازی شخصی مهم است؟

اهمیت برندسازی شخصی بستگی به این دارد که چگونه یک فرد برای شهرت آنلاین خود ارزش قائل است. برای بسیاری، ساختن یک برند شخصی مهم است زیرا این گونه است که خود را به دنیا معرفی می کنید. پیش داوری هر کس از شخص دیگری به خاطر تجربیات خودش در زندگی است، بنابراین برای هرکسی متفاوت است. نکته اصلی در اینجا این است که مانند یک مصاحبه شغلی، ارائه بهترین خود ممکن است فقط منجر به فرصت‌ها، دوستان و سایر ارتباطات جدید شود.

1. ایمن کردن موقعیت خود به صورت آنلاین

دو سوال اول که باید قبل از خود بپرسید تضمین موقعیت شما هستند، من کی هستم؟ و چگونه آن را شعر کنم؟ فرض کنید شما وکیلی هستید که دوست دارد کار داوطلبانه برای جوامع محروم انجام دهد. با دانستن اینکه این بزرگترین بخش زندگی شماست، روی ساختن پروفایل های خود بر روی پلتفرم هایی که در این زمینه محبوب هستند تمرکز کنید. به این ترتیب می‌توانید موقعیت خود را به صورت آنلاین ایمن کنید، به سادگی عبارت‌هایی را جستجو کنید که شما و برندی را که می‌خواهید بر اساس آن بسازید تعریف می‌کند و از اینجا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، انجمن‌ها و غیره جدیدی را خواهید یافت که می‌توانید به آنها بپیوندید و فعال شوید. بر.

2. دامنه دسترسی خود را گسترش دهید

گسترش دامنه دسترسی شما یک مزیت بزرگ از برندسازی شخصی است. با ایجاد نمایه‌های جدید و به‌روزرسانی پروفایل‌های قدیمی برای دیدار با آنچه در حال حاضر سعی در به تصویر کشیدن آن دارید، نه تنها به خود اجازه می‌دهید با افراد جدید در جوامع مختلف آشنا شوید، بلکه می‌توانید منابع جدیدی را نیز در آن‌ها پیدا کنید. . فرض کنید شما یک معلم مدرسه هستید و در مورد بهترین پلتفرم بازی ریاضی آنلاین برای دانش آموزان خود تحقیق کرده اید. نتایج می تواند شامل یافتن بهترین منابع و همچنین یک گروه خصوصی جدید فیس بوک پر از اطلاعات دیگر برای استفاده به عنوان منبع باشد. همچنین ممکن است به یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید فقط برای معلمانی مانند BetterLesson برخورد کنید که شهرت عالی شما را در جایگاه شما افزایش می دهد.

3. داستان خود را بگویید

هیجان انگیزترین مزیت برندسازی شخصی این است که داستان خود را دقیقاً همانطور که می خواهید بگویید! شما می توانید این کار را با اشتراک گذاری عکس ها در حساب های رسانه های اجتماعی یا اشتراک گذاری افکار خود با ایجاد یک وبلاگ در سایتی مانند Medium انجام دهید. صرف نظر از اینکه کجا و چگونه می خواهید به اشتراک بگذارید، افراد دیگر می توانند با افکار و دیدگاه های شما درگیر شوند. بسته به جایگاه مورد علاقه شما، پیوستن به یک انجمن آنلاین را در نظر بگیرید که به موضوعات مشابه علاقه دارد. این به خوانندگان کمک می کند تا احساس ارتباط شخصی با شما داشته باشند که برای گسترش دنبال کنندگان شما عالی است. مدیر عامل یک برند بزرگ لباس شنا، دوین بروگمن، حرفه ای که کار بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن داستان خود انجام می دهد. همانطور که در نتایج جستجوی زیر مشاهده می کنید، او نه تنها نمایه لینکدین خود را به روز کرده است، بنابراین در نتایج او رتبه بالایی دارد، بلکه او همچنین با بسیاری از سایت های خبری کار کرده است تا برند شخصی خود را جدا از شرکت خود گسترش دهد. از عنوان Business Insider.

4. کسب دانش جدید

یکی دیگر از مزایای بزرگ برندسازی شخصی، کسب دانش جدید در طول مسیر است. هنگامی که به یک وبلاگ یا سایت خبری جدید برخورد می کنید، ممکن است زمینه های جدید مورد علاقه خود را پیدا کنید. درگیر شدن با محتوای جدید ممکن است به شما ایده هایی بدهد که در آینده می خواهید برند خود را بسازید. به دست آوردن دانش به شما کمک می کند تا به رهبری تبدیل شوید که دیگران در حوزه کاری شما ممکن است هنگامی که در مورد موضوع خاصی سوال دارند به آن مراجعه کنند. بیایید وانمود کنیم که صاحب یک تعمیرگاه خودرو هستید، انجام تحقیق برای یافتن تالارهای گفتگوی جدید در مورد موارد خاص مشکلی که دارید، شما را به رهبر فکری اطراف آن برای هر گونه نگرانی در فضا تبدیل می کند. این امر برای گسترش شهرت عالی شما بسیار مهم است زیرا مشتریان جدید اکنون حتی بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

5. بهبود نتایج جستجو


بخشی از ایمن سازی موقعیت شما شامل بهبود نتایج جستجو می شود. شاید نتایج جستجوی شما در حال حاضر در مکان “خوب” باشد و احساسات مثبتی داشته باشد، این فرصت خوبی است تا از این مزیت استفاده کنید و پروفایل های تصادفی در مورد خود بسازید تا آن املاک و مستغلات را در صفحه نتایج خود انتخاب کنید. از سوی دیگر، اگر می‌دانید که محتوای نامناسبی دارید، بهتر است قبل از اینکه احساسات منفی برای شما مشکل‌ساز شود، محتوای خود را گسترش دهید. در نظر بگیرید که مصاحبه ای را برای سایتی مانند Ideamensch ارسال کنید، جایی که شما کنترل کامل روایت را دارید. در اینجا مثال دیگری از مدیر عاملی است که از ساختن نتایج جستجوی صفحه خود با نمایه ها و صفحاتی که برای برند خود چاپلوسی می کنند، نهایت بهره را برده است. ما از نتایج مدیر عامل هلو تازه، دومینیک ریشتر استفاده کردیم.

6. تعاملات و فرصت های جدید

یکی از بهترین مزایای ایجاد برند شما، تعاملات و فرصت های جدیدی است که به دلیل زمانی که صرف کرده اید، خود را نشان می دهد. یک مثال عالی می تواند مدیر عامل یک برند مد باشد. مدیر عامل می خواهد کاری پایدار در مد انجام دهد، با گسترش برند شخصی خود، آنها می توانند واقعاً با سایر مارک های مد پایدار ارتباط برقرار کنند تا برای امور خیریه یا چیزی در این راستا همکاری کنند. این نه تنها به هدفی که آن‌ها به آن اهمیت زیادی می‌دهند کمک می‌کند، بلکه با نشان دادن آنچه که شخصاً برای آن‌ها مهم است، به ایجاد نام تجاری و شهرت شخصی‌شان کمک می‌کند. فواید بسیاری را می‌توان با اقدام عالی از فرصت جدیدی مانند این، مانند ایجاد یک ایجاد کرد میکروسایت جدید، که دوباره موقعیت شما را تضمین می کند و آگاهی از برند شما را گسترش می دهد. برای کمک به ایجاد این ارتباطات و فرصت‌ها، مشارکت‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی به‌خصوص لینکدین افزایش دهید.

همانطور که می بینید، بسیاری از مزایای شگفت انگیز با ایجاد برند شخصی همراه است. زمانی که نوبت به برداشتن گام های عملی برای انجام این کار می رسد، خلاق و منحصر به فرد بودن، کلیدی است. حتی اگر ترجیح می دهید به جای در کانون توجه بودن، در پس زمینه باشید، هر فردی باید به نحوی از بقیه متمایز باشد. با صرف زمان برای تحقیق واقعی در مورد آنچه که در خارج از کشور وجود دارد از جمله نمایه‌های جدید، اطلاعات، وبلاگ‌ها، سایت‌های خبری، انجمن‌ها و دیگر پلتفرم‌ها، می‌توانید نسبت به برند شخصی خود به صورت آنلاین اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. هنگامی که اعتماد به نفس و دانش خود را ایجاد می کنید، نتایجی را دوست خواهید داشت که شامل سازماندهی، رهبری فکری و شهرت عالی می شود!

اخبار را مستقیماً در صندوق ورودی خود جستجو کنید

*ضروری