شتاب دهنده بازیهای مستقل 2024 (IGA) 25 توسعهدهنده بازی مستقل آسیا-اقیانوسیه را انتخاب کرده است که بزرگترین گروه آسیا-اقیانوسیه از زمان راهاندازی برنامه آموزشی Google Play در سال 2018 – و بزرگترین گروه شرکتکنندگان بر اساس منطقه در سال جاری است. این گروه نماینده هشت کشور در سراسر آسیا-اقیانوسیه – از جمله کره، اندونزی و هند – و چندین ژانر بازی موبایل مانند بازی های پازل، نقش آفرینی و آموزشی است.
بازیهای موبایلی قرار است در سال 2024 مجدداً در سطح جهانی تجدید حیات کنند و دو چیز به آن دامن بزنند: اشتیاق به بازی در آسیا و اقیانوسیه و استفاده روزافزون استودیوهای بازی از ابزارهای هوش مصنوعی. در اینجا در آسیا-اقیانوسیه، محبوبیت بازی های موبایلی به لطف گوشی های هوشمند مقرون به صرفه، اتصال به اینترنت پرسرعت و طیف متنوعی از بازی های شرکت های بازی سازی مستقر در آسیا افزایش یافته است. با هوش مصنوعی، توسعهدهندگان میتوانند گیمپلی تطبیقی، شخصیتهای واقعگرایانه و دیالوگها را برای تسریع توسعه بازی تولید کنند – به این معنی که تیمهای کوچکتر میتوانند ایدههای بازی باورنکردنی را سریعتر از همیشه زنده کنند.
در طی 10 هفته، IGA 60 استودیو بازی سازی کوچک و مستقل (شامل 35 استودیو خارج از آسیا و اقیانوسیه) را با محصولات Google – از جمله ابزارهای هوش مصنوعی و ابری – و یک شبکه جهانی از مربیان مرتبط خواهد کرد. در صنعت بازی موفق شد.
از لحاظ تاریخی، IGA سابقه ای در پرورش استعدادهای باورنکردنی از منطقه آسیا و اقیانوسیه داشته است. به Bombay Play، توسعهدهنده بازیهای ورق چند نفره در هند، مانند Card Game 29 – Multiplayer Pro، در هند نگاه کنید. آنها 2.5 میلیون دلار سرمایه اولیه را پس از برنامه جمع آوری کردند، از جمله از سرمایه گذارانی که در روز نمایشی IGA ملاقات کردند. در اولین سال خود پس از IGA، آنها از آموخته های این برنامه استفاده کردند تا درآمد خود را از 10000 دلار به 100000 دلار ده برابر کنند و از تیمی متشکل از سه توسعه دهنده به شرکتی با بیش از 40 نفر امروز گسترش دهند.