گوگل 4 روش برای شخصی سازی تجربه خرید شما را به اشتراک می گذارد

مردم بیش از یک میلیارد بار در روز از گوگل خرید می کنند. و به لطف نمودار خرید، آنها میلیاردها محصول را در نتایج خود مشاهده می کنند – بیش از 45 میلیارد، در واقع – که دائماً در حال تجدید هستند. در واقع، هر ساعت، بیش از 2 میلیارد لیست با آخرین اطلاعات، از جمله قیمت، در دسترس بودن موجودی و جزئیات حمل و نقل به روز می شود. بنابراین چه به دنبال یک دفترچه یادداشت تخصصی از ژاپن باشید، چه یک کیف دستی مونوگرام از پاریس یا فقط یک چکش از فروشگاه سخت افزاری محلی خود، نمودار خرید می تواند به شما کمک کند آن را تنها با چند کلیک پیدا کنید.

با این تعداد گزینه، ما بر روی آسان کردن یافتن دقیقاً آنچه دوست دارید تمرکز کرده ایم. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید تجربه خرید شخصی تری در Google داشته باشید.

1. به سبک‌ها امتیاز دهید تا چیزهایی را که دوست دارید بیشتر کشف کنید

ما شروع به ارائه یک ویژگی جدید کرده‌ایم تا به شما کمک کند در برخی از محبوب‌ترین دسته‌های خرید خود نتایج شخصی‌سازی‌شده‌تری دریافت کنید. از خریدارانی که در ایالات متحده وارد سیستم شده‌اند و از مرورگرهای تلفن همراه و برنامه Google استفاده می‌کنند، وقتی به دنبال برخی پوشاک، کفش یا لوازم جانبی می‌گردید، مانند «کیف‌های حصیری» یا «پیراهن‌های پولو مردانه» بخشی با عنوان «توصیه‌های سبک» را می‌بینید. در آنجا، می‌توانید گزینه‌ها را با انگشت شست بالا یا پایین، یا یک تند کشیدن ساده به راست یا چپ رتبه‌بندی کنید و فوراً نتایج شخصی‌شده را ببینید.

اگر دقیقاً آنچه را که می‌خواهید پیدا نکرده‌اید (یا فقط می‌خواهید ادامه دهید)، به شما این امکان را می‌دهیم که موارد بیشتری را رتبه‌بندی کنید و فوراً مجموعه دیگری از نتایج را مشاهده کنید. برای دفعه بعد نیز ترجیحات شما را به خاطر خواهیم آورد. بنابراین وقتی دوباره به دنبال، مثلاً، پیراهن‌های یقه‌دار مردانه می‌گردید، توصیه‌های سبک شخصی‌سازی شده‌ای را بر اساس آنچه در گذشته دوست داشتید و محصولاتی که با آن‌ها تعامل داشتید، مشاهده خواهید کرد.

اگر در رتبه‌بندی خود اشتباه کرده‌اید یا نمی‌خواهید نتایج خرید شخصی‌شده را ببینید، می‌توانید به راحتی تنظیمات برگزیده خود را مدیریت کنید: کافی است روی سه نقطه کنار بخش «دریافت توصیه‌های سبک» ضربه بزنید و گزینه‌های شخصی‌سازی را در قسمت جستجو کنید. پانل «درباره این نتیجه».

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور