Google Maps 4 ویژگی جدید برای خرید محلی اضافه می کند

Google Maps چهار ویژگی جدید را برای بهبود تجربه خرید محلی برای مشتریان راه اندازی می کند که به نوبه خود می تواند منجر به فروش بیشتر برای مشاغل شود.

علاوه بر این، گوگل آمار مربوط به خریدهای محلی در فصل تعطیلات را منتشر کرده است. این شامل محبوب‌ترین زمان‌ها برای بازدید از دسته‌های خاصی از مشاغل و موارد دیگر می‌شود.

اینها ویژگی های جدیدی هستند که اکنون در Google Maps در سراسر جهان در دسترس هستند.

4 ویژگی جدید Google Maps

1. شلوغی منطقه

مشتریان اکنون می توانند قبل از رسیدن به آنجا ببینند که یک منطقه خاص چقدر شلوغ است، که به کسانی که ترجیح می دهند از جمعیت زیاد اجتناب کنند کمک می کند.

این ویژگی جدید که Area Busyness نام دارد، روندهای مشغولیت زنده از مشاغل فردی را که در مجاورت یکدیگر هستند ترکیب می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

برای دسترسی به داده‌های منطقه اشغال، نقشه‌های Google را باز کنید و روی یک منطقه ضربه بزنید تا ببینید در ساعات مختلف روز چقدر شلوغ است.

Google Maps به شما نشان می دهد که در حال حاضر منطقه چقدر شلوغ است و تخمین زده می شود که در طول روز چقدر شلوغ باشد.

خرید محلی نقشه های گوگلتصویر از blog.google/products/maps/، نوامبر 2021

داده های سال گذشته نشان می دهد که شلوغ ترین فروشگاه ها برای خرید هدایای تعطیلات مکان هایی مانند Kay Jewelers، Bath & Body Works، و Barnes & Noble هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

جستجوی نقشه‌ها برای این مکان‌ها از نوامبر تا دسامبر ۲۰۲۰ ۱۰۰٪ افزایش یافته است.

مراکز خرید در عصر سه شنبه کمترین شلوغی را دارند و محبوب ترین زمان آن بعد از ظهر شنبه است.

2. Tab Directory

Google Maps در حال گسترش تب Directory به صورت جهانی در اندروید و iOS برای همه فرودگاه ها، مراکز خرید و ایستگاه های حمل و نقل است.

برگه فهرست به شما نشان می دهد که کدام فروشگاه ها در یک ساختمان هستند و به مکان یابی سالن های فرودگاه، اجاره خودرو، پارکینگ ها و موارد دیگر کمک می کند.

به عنوان مثال، اگر در یک مرکز خرید بزرگ هستید، تب Directory لیستی از مشاغل را نشان می دهد و به شما نشان می دهد که آیا باز هستند، رتبه ستاره آنها چقدر است و هر کسب و کار در چه طبقه ای قرار دارد.

خرید محلی نقشه های گوگلتصویر از blog.google/products/maps/، نوامبر 2021

3. خرید مواد غذایی

Google Maps اوایل سال جاری قابلیتی را به صورت آزمایشی اجرا کرد که به مشتریان اجازه می‌دهد خواربار برای تحویل گرفتن سفارش دهند.

خرید مواد غذایی در Google Maps اکنون به بیش از 2000 مکان فروشگاه در بیش از 30 ایالت در سراسر ایالات متحده گسترش یافته است.

مشتریان می توانند از این ویژگی برای سفارش مواد غذایی از Kroger، Fry’s، Ralphs و Marianos استفاده کنند.

پس از ثبت سفارش، Google Maps وضعیت سفارش را ردیابی می‌کند و به مشتریان اجازه می‌دهد تا ETA خود را به اشتراک بگذارند تا فروشگاه از زمان رسیدن آنها مطلع شود.

گوگل تخمین می‌زند که افرادی که از این ویژگی استفاده می‌کنند معمولا کمتر از پنج دقیقه منتظر می‌مانند تا سفارششان برای تحویل گرفتن آماده شود.

خرید محلی نقشه های گوگلتصویر از blog.google/products/maps/، نوامبر 2021

4. اطلاعات بیشتر درباره رستوران ها

Google Maps اکنون وقتی مشتریان رستوران‌های محلی را جستجو می‌کنند، اطلاعات بیشتری را نشان می‌دهد، که همگی بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط مشتریان دیگر است.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

وقتی مشتریان نظرات خود را ارسال می‌کنند، اکنون می‌توانند جزئیاتی را در مورد محدوده قیمت رستوران و اینکه آیا امکاناتی مانند صندلی در فضای باز، تحویل، وانت در کنار خیابان و غیره ارائه می‌دهند، به اشتراک بگذارند.

اطلاعات ارائه شده در نظرات مشتریان در فهرست اصلی رستوران نشان داده خواهد شد.

خرید محلی نقشه های گوگلتصویر از blog.google/products/maps/، نوامبر 2021

منابع: blog.google/products/maps/

تبلیغات

ادامه مطلب زیر


تصویر ویژه: اسکرین شات از blog.google/products/maps/، نوامبر 2021.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور