Google شایعات درباره تغییرات استراتژی پیشنهادات را از بین می برد

ماه گذشته ، هنگامی که از سو mis تعبیر تفسیر شد و نشان داد که دو استراتژی پیشنهادی هوشمند در حال از بین رفتن است ، پستی در باره وبلاگ Developer Google در مورد به روزرسانی استراتژی پیشنهاد باعث ایجاد اختلافاتی شد.

امروز صبح ، گوگل آنچه بسیاری از PPC ها حدس می زدند را تأیید كرد: اینكه استراتژی های پیشنهادی از بین نمی روند ، بلکه رابط کاربری Google Ads در حال تغییر چهره کوچک است.

با این تغییر ، آنچه تبلیغ کنندگان به عنوان CPA هدف و Target ROAS شناخته اند ، به ترتیب در زیر استراتژی های پیشنهاد حداکثر تبدیل و حداکثر ارزش تبدیل قرار می گیرند.

گوگل در یک تبادل ایمیل تأیید کرد که یادگیری ماشینی که استراتژی های پیشنهادی Target CPA و Target ROAS را پشتیبانی می کند تغییر نخواهد کرد. عملکرد استراتژی های پیشنهادی به همان روشی که آنها ادامه داده اند ادامه خواهد یافت اما روشی که تبلیغ کنندگان آنها را تنظیم می کنند کمی متفاوت خواهد بود.

تغییرات استراتژی پیشنهادهای GoogleGoogle برای روشن کردن تغییرات استراتژی پیشنهاد ، نمودار فوق را به اشتراک گذاشت.

چگونه راهکارهای پیشنهادی CPA را تنظیم کنیم

پس از به روزرسانی رابط ، تبلیغاتی که هدف CPA را تنظیم می کند ، تبلیغ کنندگان باید حداکثر تبدیل را انتخاب کنند. پس از انتخاب حداکثر تبدیل ها ، تبلیغ کنندگان توانایی تعیین CPA هدف را دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر CPA هدف در دسترس باشد ، استراتژی مناقصه همان عملکرد CPA هدف فعلی را خواهد داشت. CPA هدف اختیاری خواهد بود و آن دسته از کمپین هایی که CPA مورد استفاده ندارند. از همان استراتژی پیشنهادی حداکثر تبدیلها که تبلیغ کنندگان در حال حاضر به آن دسترسی دارند استفاده خواهد کرد.

چگونه راهکارهای پیشنهادی ROAS را تنظیم کنیم

تبلیغ کنندگان که استراتژی پیشنهاد Target ROAS را تنظیم می کنند باید حداکثر ارزش تبدیل را انتخاب کنند. یک تنظیم ROAS هدف اختیاری وجود خواهد داشت.

تبلیغکنندگانی که از تنظیمات هدف ROAS استفاده می کنند می توانند انتظار داشته باشند که استراتژی مناقصه همان عملکرد فعلی را داشته باشد. تبلیغاتی که از تنظیم هدف ROAS چشم پوشی می کند در واقع از همان استراتژی پیشنهاد حداکثر ارزش که از قبل موجود است استفاده می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چرا تغییر؟

گوگل به اشتراک گذاشت که هدف از این تغییر ارائه وضوح بیشتر برای تبلیغ کنندگان است. Google بازخورد دریافت کرد که تبلیغ کنندگان همیشه مشخص نیست که کدام استراتژی پیشنهاد را باید استفاده کنند و امید است که این تغییر تصمیم را ساده کند.

بعدی چیست

گوگل قصد دارد این به روزرسانی ها را طی هفته ها و ماه های آینده آغاز کند. در این میان ، تبلیغ کنندگان همچنان می توانند استراتژی های پیشنهاد CPA و Target ROAS را انتخاب کنند ، اما با تغییر روند ، این گزینه ها در رابط نمایش داده نمی شوند. در آن مرحله ، تبلیغ کنندگان باید مراحل ذکر شده در بالا را برای تنظیم این استراتژی ها دنبال کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل در نهایت برای به حداکثر رساندن تبدیل ها و به حداکثر رساندن استراتژی های پیشنهادی ROAS ، هدف CPA و Target ROAS موجود را انتقال می دهد. Google تأیید کرده است که آنها قبل از مهاجرت خودکار کمپین ها به استراتژی های جدید ، آگهی های تبلیغاتی را قبل از این به اطلاع تبلیغ کنندگان می دهند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور