Google بعد از جایگزینی کوکی های شخص ثالث ، کاربران را ردیابی نمی کند

Google تضمین می کند که کاربران کوکی های شخص ثالث را با یک راه حل جایگزین که فعالیت وب کاربران را ردیابی می کند ، جایگزین نمی کند.

گوگل سال گذشته با اشاره به نیاز به رفع نگرانی های روزافزون مردم در مورد حریم خصوصی خود ، اعلام کرد که قصد دارد پشتیبانی از کوکی های شخص ثالث را در مرورگر وب Chrome خود حذف کند.

کاربران اکثراً این عقیده را دارند که خطرات جمع آوری اطلاعات از طریق کوکی های شخص ثالث بیشتر از مزایای آن است:

“در حقیقت ، 72٪ از مردم احساس می كنند كه تقریباً تمام كارهایی كه آنها بصورت آنلاین انجام می دهند توسط تبلیغ كنندگان ، شركتهای فن آوری یا شركتهای دیگر دنبال می شود و 81٪ می گویند كه خطرات احتمالی آنها به دلیل جمع آوری داده ها بیشتر از مزایاست ، مطالعه توسط مرکز تحقیقات پیو. “

از گوگل همچنان سال می شود که آیا روش های جایگزینی برای ردیابی کاربران همانطور که دیگران در صنعت فناوری تبلیغات انجام می دهند ، توسعه خواهد یافت؟

پاسخ به این نگرانی ها تأکیدی است نه. هنگامی که کوکی های شخص ثالث از بین رفت ، Google هنگام مرور وب راه حل اختصاصی برای ردیابی کاربران ایجاد نمی کند.

از آنجایی که سایر ارائه دهندگان به ارائه سطح هویت کاربر برای ردیابی تبلیغات ادامه می دهند ، Google متعهد به حفظ حریم خصوصی API ها است که از ردیابی فردی جلوگیری می کند.

پیگیری فعالیت وب کاربران برای دستیابی به نتیجه با تبلیغات دیجیتال دیگر لازم نیست ، Google می گوید:

“افراد برای دریافت مزایای تبلیغات مربوطه مجبور نیستند ردیابی در سراسر وب را بپذیرند. و تبلیغ کنندگان نیازی به ردیابی مصرف کنندگان فردی در سراسر وب ندارند تا از مزایای عملکرد تبلیغات دیجیتال بهره مند شوند. “

جایگزینی شناسه های فردی با فناوری حفظ حریم خصوصی

جایگزینی شناسه های فردی با راه حلی که برای تبلیغ کنندگان نتیجه می گیرد ، اکنون به لطف پیشرفت در تجمیع ، ناشناس ماندن و پردازش روی دستگاه امکان پذیر است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل در ژانویه جزئیاتی را درباره مکانیزم جایگزینی کوکی به نام FLoC منتشر کرد که در سه ماه آینده با تبلیغ کنندگان در Google Ads آزمایش می شود. گروه های مبتنی بر FLoC نیز با انتشار بعدی در ماه جاری برای آزمایش عمومی در Chrome در دسترس خواهند بود.

به جلو ، گوگل متعهد به پشتیبانی از روابط شخص اول در سیستم عامل های تبلیغاتی خود است ، که در آن شرکای تبلیغات ارتباط مستقیمی با مشتریان خود دارند.

گوگل قول می دهد یک وب باز را حفظ کند که در آن افراد می توانند به طیف وسیعی از محتوای دارای تبلیغات دسترسی پیدا کنند زیرا می دانند حریم خصوصی آنها به خطر نیفتاده است.

منبع: Google Ads & Commerce Blog

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور