نحوه انتخاب نوع صندوق ورودی جیمیل مناسب

در اینجا دو واقعیت جالب برای شما وجود دارد: ساختارهای صندوق ورودی جیمیل متعددی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و هر کدام دارای مزایای متفاوتی بر اساس نیازهای شما هستند.

اگر به دنبال تنظیم آن هستید و آن را فراموش می کنید – و واقعاً به ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی Gmail اجازه می دهید بیشتر مرتب سازی و فیلتر کردن را برای شما انجام دهند – چند انتخاب متفاوت دارید. یکی آن است صندوق ورودی پیش فرض تنظیم، که به طور خودکار پیام های دریافتی شما را در برگه های مختلف مانند اصلی، اجتماعی، تبلیغات، به روز رسانی ها و انجمن ها مرتب می کند. به این ترتیب، شما دقیقاً می‌دانید که هر بار که برگه‌ها را تغییر می‌دهید، منتظر چه نوع پیام‌هایی باشید.

نوع دیگری از صندوق ورودی که از هوش مصنوعی برای آسان‌تر کردن زندگی شما استفاده می‌کند، Gmail است صندوق ورودی اولویتی، که به طور خودکار ایمیل شما را به سه بخش تقسیم می کند: مهم و خوانده نشده، ستاره دار و هر چیز دیگری. هرچه بیشتر کارهایی مانند پاسخ دادن به ایمیل‌های خاص و علامت‌گذاری موارد به‌عنوان مهم انجام دهید، به لطف الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، صندوق ورودی‌تان در مورد نحوه مرتب‌سازی هوشمندتر می‌شود. می‌توانید با این دسته‌های مبتنی بر هوش مصنوعی شروع کنید، اما همچنین می‌توانید این بخش‌ها را بر اساس برچسب‌های مختلف سفارشی کنید، مثلاً اگر بخشی را فقط برای ایمیل‌های مدیر یا مدرسه فرزندتان می‌خواهید.

اگر به ایمیل‌های مرتب‌سازی خودکار علاقه دارید اما حداکثر دو بخش را می‌خواهید، آن را امتحان کنید اول مهم، اول خوانده نشده یا اول ستاره شد انواع صندوق ورودی در بالا، صندوق ورودی شما دارای بخشی برای نوع پیامی است که انتخاب کرده‌اید، سپس در زیر آن، بخشی برای «همه چیز دیگر».

در نهایت، اگر نیازهای صندوق ورودی بسیار خاصی دارید و می‌خواهید کنترل بیشتری روی آنچه دقیقاً به کجا می‌رود، داشته باشید، می‌توانید آن را در نظر بگیرید چند صندوق ورودی ساختاری که لورا مای مارتین، مشاور بهره‌وری اجرایی گوگل می‌گوید مورد علاقه شخصی اوست. این چیزی است که او برای افرادی که به ایمیل DIY اختصاص داده شده اند توصیه می کند. با چندین صندوق ورودی، می‌توانید حداکثر پنج صندوق ورودی با برچسب ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد پیام‌های خود را به سبک داشبورد بر اساس موضوع ببینید. لورا می‌گوید: «من در هر زمان نسبت به چیزهایی که باید بخوانم دید کاملی دارم.» برای مثال، می‌توانید صندوق‌های ورودی متفاوتی را برای بزرگترین پروژه‌های کاری خود یا صندوق‌های ورودی برای پیام‌هایی درباره تعهدات داوطلبانه‌ای که انجام داده‌اید تنظیم کنید.

در اینجا نحوه انتخاب نوع صندوق ورودی خود آورده شده است

  1. Gmail را در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.
  2. روی «تنظیمات» در سمت راست بالای صندوق ورودی، سپس «صندوق ورودی» کلیک کنید. (اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید، به دنبال سه خط در گوشه بالا سمت چپ بگردید، سپس «تنظیمات» را انتخاب کنید و حساب خود را انتخاب کنید. .) به “نوع صندوق ورودی.†بروید
  3. تنظیمات خود را با استفاده از فیلدهای مربوطه سفارشی کنید، سپس روی «ذخیره تغییرات» کلیک کنید. (اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید، ممکن است لازم باشد «انجام شد.» را انتخاب کنید.
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور