با هوش مصنوعی مولد، داستان سرایی بصری را در Demand Gen افزایش دهید

منابع بیشتری برای کمک به شما در ایجاد داستان سرایی خلاقانه در YouTube و Google

برای درگیر نگه داشتن مخاطبان و ارائه نتایج، تبلیغ‌کنندگان باید استراتژی خلاقانه خود را با تبلیغات چند قالبی متنوع کنند. در واقع، کسانی که هم تبلیغات ویدیویی و هم تبلیغات تصویری را با کمپین‌های «Demand Gen» اجرا می‌کنند، 6 درصد بیشتر به ازای هر دلار نسبت به کسانی که تبلیغات فقط تصویری اجرا می‌کنند، داشته‌اند.

در اینجا نکات بیشتری وجود دارد که به شما در ایجاد خلاقیت های مناسب برای کمپین های تقاضای نسل کمک می کند:

  • به Google AI دارایی های مناسب را ارائه دهید. از قانون سه پیروی کنید و حداقل 3 تصویر و ویدیو را در هر نسبت تصویر (عمودی، مربعی و منظره) بگنجانید تا دسترسی به تمام موجودی موجود را به حداکثر برسانید. دارایی هایی را که در هر قالب بومی هستند، اولویت بندی کنید. به عنوان مثال، هنگام ایجاد YouTube Shorts، ویدیوهای عمودی را اولویت بندی کنید که مرتبط، معتبر و با مخاطبان شما ارتباط برقرار می کند.
  • از تصاویر با کیفیت بالا و مرتبط استفاده کنید. از ویدیوها و تصاویر با کیفیت بالا و وضوح بالا برای ایجاد اعتماد به برند و الهام بخشیدن به اقدام مشتری استفاده کنید. اگر خرده‌فروش هستید، فیدهای محصول می‌توانند تبلیغات شما را بر اساس علاقه مشتریان تنظیم کنند. برای جلب توجه بیشتر، متن و تصاویر کوتاه آرزویی را در فیدهای Merchant Center خود آپلود کنید. به طور متوسط، تبلیغ‌کنندگان با افزودن فیدهای محصول به کمپین‌های تقاضای نسل، 33 درصد تبدیل‌های بیشتری را با هزینه هر عمل مشابه (CPA) مشاهده می‌کنند.
  • ارزیابی و بهینه سازی عملکرد — با تنظیم دقیق خلاقیت ها برای مخاطبان و اهداف منحصر به فرد خود، یک استراتژی تست و یادگیری را اتخاذ کنید. گزارش های دارایی را بررسی کنید تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد بهینه سازی خلاقانه بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت خلاقیت های مناسب برای تقاضای نسل، آخرین راهنمای برتری خلاقانه ما را بخوانید. برای راهنمایی کلی بیشتر در مورد مخاطبان، مناقصه و تنظیم کمپین، راهنمای بهترین شیوه های ما را بررسی کنید.

و حتماً با Google Marketing Live 2024 هماهنگ شوید تا به‌روزرسانی‌های محصول هیجان‌انگیزتری را بشنوید. همین الان ثبت نام کنید برای پخش زنده مجازی در 21 مه 2024 در ساعت 9 صبح PT، و بیاموزید که چگونه می توانید هوش مصنوعی Google را برای کسب و کار خود به کار ببرید.