چگونه Android Enterprise به Brink’s Brazil کمک می کند تا داده های خود را ایمن کند

یادداشت سردبیر: پست امروز توسط کارلوس ادواردو جاسینتو داسیلوا، مدیر امنیت اطلاعات در برزیل برینک، دفتر مستقر در سائو پائولو. شرکت برینک یک ارائه دهنده جهانی پیشرو در زمینه مدیریت پول نقد و اشیاء قیمتی، راه حل های خرده فروشی دیجیتال و خدمات مدیریت شده توسط دستگاه های خودپرداز است.

چه ما به صورت فیزیکی وجوه را به بانک ها تحویل دهیم یا از نقل و انتقالات دیجیتال به صورت آنلاین پشتیبانی کنیم، ایمنی و امنیت همیشه در برینک مورد توجه قرار می گیرد. و با تیم‌های ما که بیش از هر زمان دیگری متحرک‌تر هستند، به روش جدیدی برای مدیریت و محافظت از داده‌های حساس فراتر از شبکه‌های شرکتی خود نیاز داشتیم. Android Enterprise که ابزارهای مدیریت آسان و ویژگی‌های استقرار مانند ثبت‌نام بدون لمس را ارائه می‌دهد، همه کادرها را برای کسب و کار ما علامت زده است.

استقرار سریع دستگاه با ثبت نام بدون لمس

علاوه بر خدمات خودپرداز، مدیریت پول نقد و راهکارهای پرداخت، Brinkâ € ™s اشیاء قیمتی را در کامیون های زرهی که در خیابان های سراسر جهان می بینید حمل می کند. از آنجایی که رانندگان ما برای دسترسی به مسیرهای تحویل و تحویل به دستگاه های خود متکی هستند، سهولت استفاده و دسترسی ایمن از راه دور هر دو در فهرست موارد ضروری ما قرار داشتند.

Urmobo، شریک مدیریت تحرک Android Enterprise مستقر در برزیل، قبلاً ویژگی‌های مهمی مانند دسترسی از راه دور، پیکربندی پراکسی و کیوسک قابل تنظیم را برای دستگاه‌های ما ارائه می‌کرد. برای تکمیل و حتی افزایش این قابلیت‌ها، Urmobo پیشنهاد کرد Android Enterprise را به عنوان پلتفرم تحرک خود اضافه کنیم. با استفاده از پیکربندی لمس صفر Urmobo و ثبت نام بدون لمس Android Enterprise، ما به سرعت 300 تبلت اندروید مجهز به مرورگر کروم را در کامیون های زرهی Brink مستقر کردیم. با امنیت ذاتی Urmobo و Android Enterprise و سهولت مدیریت، نگهداری بیش از 2000 دستگاه ما به حداقل پشتیبانی فناوری اطلاعات نیاز دارد و در نتیجه زمان بیشتری برای پروژه‌های دیگر صرفه‌جویی می‌شود.

ابزارهای مدیریت آسان برای IT

در گذشته، تیم فناوری اطلاعات ما در مدیریت دستگاه ها مشکل داشت. آنها از چت و اسکرین شات برای ارائه پشتیبانی استفاده کردند که باعث کاهش سرعت بهره وری و عملیات شد. اگر این روش مشکل را حل نمی‌کرد، کارمندان باید دستگاه‌های خود را برای عیب‌یابی مشکل ارسال می‌کردند و IT باید دستگاه‌ها را پس می‌فرستاد – که همگی بسیار زمان‌بر بود.

با ابزارهای دسترسی از راه دور Android Enterprise، ما تنظیمات پشتیبانی از چت آهسته و اسکرین شات را جایگزین کردیم. یک جلسه معمولی پشتیبانی فنی کارمندان در حال حاضر فقط حدود پنج دقیقه طول می کشد، در مقایسه با مدل قبلی ما به اندازه یک روز کامل.

محیط کار ایمن تر با سیاست های امنیتی قوی

مدیریت برنامه ها و مجوزها یک نیاز مهم برای ما است، زیرا ما با اطلاعات مالی حساس مشتریان سروکار داریم. با Android Enterprise، انعطاف‌پذیری بیشتری برای مدیریت برنامه‌ها و مجوزها در دستگاه‌های تلفن همراه سامسونگ شرکتی داریم.

مدیریت متمرکز Android Enterprise به ما امکان می‌دهد برنامه‌ها یا دستگاه‌های خاصی را در صورت نیاز شخصی‌سازی و مسدود کنیم. اکنون می‌توانیم برنامه‌هایی را که کارمندان در دستگاه‌های شرکت خود دانلود می‌کنند مدیریت و تأیید کنیم و به‌روزرسانی‌های برنامه‌ها را برای اطمینان از اینکه از ایمن‌ترین نسخه‌ها استفاده می‌کنند، خارج کنیم. و اگر دستگاه ها گم یا دزدیده شوند، حتی می توانیم آنها را از راه دور پاک کنیم.

ما عاشق پذیرش فناوری هستیم که همه را خوشحال می کند. در مورد ما، مشتریان می‌گویند تجربیات آنها با کارمندان Brink سریع و کارآمد است و تیم‌های ما به راحتی می‌توانند حساب‌ها را راه‌اندازی کنند و در صورت نیاز پشتیبانی دریافت کنند. واضح است که پذیرش Android Enterprise از بسیاری جهات برای ما یک پیروزی بود.

می خواهید بیشتر بدانید؟ با ما یک تور Android Enterprise داشته باشید نسخه ی نمایشی هدایت شده.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور