میانگین طول چرخه فروش چقدر است؟

میانگین طول چرخه فروش چقدر است؟ میانگین طول چرخه فروش میانگین مدت زمانی است که طول می کشد تا شخصی در خط لوله فروش شما پیشرفت کند و مشتری شود.


شما چرخه فروش یکی از حیاتی ترین عناصر کسب و کار شما است. این نحوه تبدیل افراد از سرنخ به مشتری و ایجاد درآمد برای کسب و کارتان است. ممکن است به دنبال اندازه‌گیری مدت زمانی باشید که این چرخه معمولاً برای شما طول می‌کشد – در اینجاست که میانگین طول چرخه فروش مشخص می‌شود.

اما متوسط ​​طول چرخه فروش چقدر است؟ خوب، این سوالی است که ما اینجا هستیم تا به آن پاسخ دهیم. در این پست وبلاگ موارد زیر را بررسی خواهیم کرد:

پس به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بدانید اشتراک هفتگی درآمد – خبرنامه ایمیل ما – برای اطلاعات مفیدتر بازاریابی دیجیتال!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

میانگین طول چرخه فروش چقدر است؟

متوسط ​​طول چرخه فروش مدت زمانی است که مشتری متوسط ​​طول می کشد تا از خط لوله فروش شما عبور کند و تبدیل کند.

چگونه میانگین طول چرخه فروش را محاسبه می کنید؟

برای محاسبه متوسط ​​طول چرخه فروش، کافی است طول چرخه فروش همه مشتریان خود را جمع کنید و سپس بر تعداد کل مشتریان تقسیم کنید. به عنوان یک فرمول، به شکل زیر است:

متوسط ​​طول چرخه فروش = مجموع تمام طول چرخه فروش / تعداد کل مشتریان

چرا مدت چرخه فروش اهمیت دارد؟

چرخه فروش مهم است، زیرا زمانی که شما برای تبدیل یک نفر زمان زیادی صرف می کنید، ممکن است چند مشکل مختلف ایجاد شود.

اولا، هرچه مدت بیشتری در چرخه فروش بمانند، احتمال اینکه در نهایت قبل از اینکه شما فرصت تبدیل آنها را داشته باشید، آنها را ترک خواهند کرد، بیشتر می شود. ثانیاً، حتی برای کسانی که به انتها می‌رسند، چرخه فروش آهسته به این معنی است که درآمد شما به‌جای یک جریان ثابت به‌صورت قطره‌ای به دست می‌آید.

اساسا، چرخه فروش آهسته به معنای فروش کمتر و درآمد کمتر برای کسب و کار شما به طور کلی است. در مقابل، چرخه فروش کوتاه می تواند به شما کمک کند در زمان کمتری درآمد بیشتری کسب کنید. به همین دلیل، سرعت بخشیدن به چرخه فروش و سوق دادن کاربران به سمت تبدیل سریعتر مفید است.

متوسط ​​طول چرخه فروش برای مشاغل چقدر است؟

متوسط ​​طول چرخه فروش در همه مشاغل تقریباً 6 تا 12 ماه است. با این حال، مدت چرخه فروش در صنایع مختلف به طور قابل توجهی متفاوت است.

به عنوان مثال، شرکت‌های خرده‌فروشی – که اغلب افراد را می‌بینند که وارد یک فروشگاه می‌شوند و در زمان خروج چیزی می‌خرند – معمولاً چرخه‌های فروش را تجربه می‌کنند که چند دقیقه یا چند ساعت طول می‌کشد. از سوی دیگر، بسیاری از شرکت‌های B2B می‌توانند انتظار داشته باشند که ماه‌ها یا بیشتر را صرف پیگیری یک مشتری واحد کنند.

بنابراین، توجه داشته باشید که چرخه فروش متوسط ​​شرکت شما ممکن است کاملاً متفاوت از آنچه در برخی شرکت‌های دیگر می‌بینید باشد.

چگونه مدت چرخه فروش خود را بهبود ببخشید

همانطور که مشخص کردیم، معمولاً خوب است که روند فروش خود را تسریع کنید. اما چگونه این کار را انجام می دهید؟

وجود دارد چندین راه برای بهبود میانگین زمان پایان فروش خود، و در زیر به چهار مورد از آنها خواهیم پرداخت:

  1. هدف گذاری مخاطبان خود را تقویت کنید
  2. کمپین های خود را بر اساس داده ها دوباره بهینه کنید
  3. به نقاط درد مشتریان بالقوه رسیدگی کنید
  4. کارهای روزمره را خودکار کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

1. هدف گذاری مخاطبان خود را تقویت کنید

اولین راه برای کوتاه کردن چرخه فروش، بهبود هدف گذاری مخاطبان است. یکی از دلایل احتمالی طولانی شدن چرخه فروش شما این است که افراد مناسب را هدف قرار نمی دهید. بازاریابی برای افرادی که به محصولات یا خدمات شما نیاز ندارند کمکی به شما نخواهد کرد.

بهترین رویکرد این است که داده های مشتریان فعلی خود را از نزدیک تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه ویژگی هایی مشترک دارند. سپس می‌توانید تلاش‌های بازاریابی و فروش خود را برای هدف قرار دادن افرادی که با این ویژگی‌ها مطابقت دارند، دوباره بهینه کنید.

اگر کسب و کارها را هدف قرار می دهید، می توانید همین فرآیند را برای مشتریان فعلی خود اعمال کنید. سپس می توانید ایجاد کنید پروفایل های مشتری ایده آل (ICP)، جایی که تمام ویژگی هایی را که مشتریان شما معمولاً به اشتراک می گذارند فهرست می کنید. با هدف قرار دادن مشاغلی که با ICP شما مطابقت دارند، می توانید راحت تر به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید و به شما کمک می کند تا به چرخه های فروش کوتاه برسید.

2. کمپین های خود را بر اساس داده ها دوباره بهینه کنید

راه دیگر برای بهبود میانگین زمان بسته شدن فروش، استفاده از داده ها برای ارتقاء کمپین های خود است. اگر این مرحله کاری نیست که قبلاً انجام می‌دهید، باید شروع کنید! تجزیه و تحلیل کلید بهبود بازاریابی و فروش شما در طول زمان است.

با تجزیه و تحلیل داده ها در مورد نحوه عملکرد کمپین های شما، و همچنین مشاهده داده های مربوط به رفتار مشتری، می توانید بفهمید کدام تاکتیک های بازاریابی و فروش موثرتر هستند. سپس می توانید کمپین های خود را بر اساس این بینش ها مجدداً بهینه کنید.

با کمپین‌های مؤثرتر، می‌توانید تبدیل‌ها را سریع‌تر انجام دهید و چرخه فروش خود را کوتاه کنید.

3. به نقاط درد مشتریان بالقوه رسیدگی کنید

اگر در تلاش برای متقاعد کردن مشتریان احتمالی خود برای تبدیل شدن هستید، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به نقاط دردناک آنها بپردازید.

هر مشتری بالقوه نقاط دردسر دارد – مشکلاتی که می‌خواهند برطرف شوند، نگرانی‌ها در مورد قیمت‌گذاری، عدم اطمینان در مورد کسب و کار شما و موارد دیگر. با پرداختن به این موارد، می توانید ذهن مشتریان بالقوه خود را راحت کنید و آنها را بیشتر مطمئن کنید که کسب و کار شما انتخاب مناسبی برای آنهاست.

بنابراین، اگر نرم‌افزار تجارت الکترونیک می‌فروشید و می‌دانید که مشتری بالقوه در مورد حفظ حریم خصوصی کاربر نگرانی‌هایی دارد، مطمئن شوید که برای بحث در مورد ویژگی‌های امنیتی نرم‌افزارتان وقت گذاشته‌اید.

4. کارهای روزمره را خودکار کنید

در نهایت، می‌توانید چرخه فروش خود را با خودکار کردن کارهای تکراری تا حدودی ساده کنید.

به این فکر کنید که هر روز چند کار کوچک و پیش پا افتاده – مانند ارسال ایمیل های بازاریابی – انجام می دهید. این کارها چقدر از وقت شما را می خورند؟ برای همه اعضای تیم شما چطور؟ شانس این است که اگر مجبور نبودید زمان زیادی را برای آن چیزها صرف کنید، بسیار کارآمدتر خواهید بود.

آنجاست نرم افزار اتوماسیون با یک ابزار اتوماسیون بازاریابی یا فروش، می‌توانید به نرم‌افزار اجازه دهید تا کارهای اساسی و تکراری را در حین کار بر روی چیزهای دیگر انجام دهد. پلتفرم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پسندیدن مخلص کلام اغلب با ویژگی های اتوماسیون فروش همراه است.

چرخه فروش خود را با MarketingCloudFX و Nutshell بهینه کنید

اگر برای بهبود بازاریابی خود کمک می خواهید، به دنبال WebFX نباشید. ما بیش از 25 سال است که در صنعت بازاریابی دیجیتال فعالیت می کنیم، بنابراین مهارت خود را می شناسیم. بعلاوه، شراکت با ما می تواند دسترسی شما را به آن جلب کند MarketingCloudFX (MCFX)، پلت فرم بازاریابی اختصاصی ما.

و بهتر می شود! MCFX با صندلی های رایگان به صورت خلاصه ارائه می شود، یکی از بهترین CRM های موجود در بازار. خلاصه می‌تواند به شما کمک کند داده‌های مربوط به کمپین‌ها و مشتریان خود را مشاهده کنید، به علاوه ویژگی‌های اتوماسیون فروش را نیز به همراه دارد. به عبارت دیگر، این ابزار عالی برای بهبود میانگین زمان بسته شدن فروش شما است.

علاقه مند به همکاری با WebFX و Nutshell هستید؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور