8 روش برتر برای بهینه سازی فیلترهای محصول تجارت الکترونیک باید به کار بگیرید

عکس پروفایل ظهر Kiran Patil Hacker

@کیران پاتیلکیران پاتیل

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Growisto ، یک شرکت در حال رشد بازاریابی و تجارت الکترونیکی.

برای یک وب سایت تجارت الکترونیکی ، قابلیت کشف و جستجو دو جنبه اصلی است که می تواند به شدت بر تبدیل و فروش کلی تأثیر بگذارد. انواع مختلفی از کاربران وجود دارند که هر روز به یک سایت تجارت الکترونیکی مراجعه می کنند – یک دسته شامل بازدیدکنندگانی است که می دانند دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند. در حالی که ، دسته دیگری وجود دارد که ترجیح می دهد گزینه های مختلف را مرور و بررسی کند. به همین ترتیب ، سایت ها باید ابزارهایی را در اختیار مشتریان قرار دهند تا در لیست محصولات آنها جستجو کرده و مواردی را که علاقه مند نیستند از بین ببرد.

فیلتر کردن بهینه محصول همیشه در هر دو مورد حتی بدون در دسترس بودن لیست گسترده محصولات مفید است. به کاربران کمک می کند محصول خاصی را که به دنبال آن هستند محدود کرده و محصولی را که ممکن است به آن علاقه داشته باشند کشف کنند. اگر به درستی اجرا شود ، فیلتر کردن محصول می تواند 26٪ تبدیل تجارت الکترونیک را افزایش دهد.

در این مقاله ، ما می خواهیم در مورد روشهای کلیدی برای اجرای فیلترهای بهینه شده محصول غوطه ور شویم:

1. فیلترهای محصول ویژه گروه را ارائه دهید: اکثر کاربران علاقه مند به فیلتر کردن لیست محصولات با توجه به دسته ها و ویژگی های خاص هستند. بنابراین ، همراه با ویژگی های عمومی در سطح سایت مانند بهترین فروش ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور