هدف نهایی تجزیه و تحلیل داده ها به دلیل تلاش آنها در تبدیل اطلاعات خام به بینش های عملی یک کابوس است. اکثر شرکتهای امروزی واقعاً در این اشتباه زندگی میکنند که در رقابت دادهها هستند – اما کاملاً از قلاب خارج شدهاند. با انجام ممیزی کامل وب سایت، وب مسترها می توانند به راحتی تمام خطاهای موجود در صفحه را که ممکن است باعث پایین آمدن رتبه سایت آنها در بالای سایت شود، تعیین کنند. ضروری ترین راه برای هدایت هوش تجاری از طریق تجزیه و تحلیل داده ها از طریق شرکت است.
برای ارائه بهترین هک رشد به عنوان یک استارتاپ، بسیار مهم است که از آن استفاده کنید علم داده. این همه در مورد جمع آوری داده های خام و غربال کردن آنها برای یافتن هر گونه بینش ارزشمندی است که می توانید برای ایجاد عملکردها و استراتژی هایی برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید.
برای بسیاری از شرکت ها و شرکت های کوچک و متوسط، هدف نهایی تجزیه و تحلیل داده ها به دلیل تلاش آنها در تبدیل اطلاعات خام به بینش عملی، یک کابوس است. سرمایه گذاری در منابع مناسب تنها راهی است که شرکت های کوچک و بزرگ می توانند از مزایای تجزیه و تحلیل داده ها بهره ببرند.
کسبوکارهای کوچکی که در تجزیه و تحلیل دادهها با مشکل مواجه هستند، همچنان میتوانند مشکلات خود را برطرف کنند و در مسیر درست باقی بمانند. در اینجا شش هک رشد با تجزیه و تحلیل داده ها آورده شده است…