گوگل میگوید که کسبوکارها فرصتهایی را برای بهینهسازی آگهیهای شغلی از دست میدهند و نکاتی را برای بهبود آنها ارائه میدهد.
همانطور که به داغ ترین فصل استخدام در تاریخ پیش می رویم، هدف قرار دادن متقاضیان واجد شرایط می تواند به شما کمک کند تا فرد مناسب را برای کار پیدا کنید و در عین حال رزومه های کمتری را بررسی کنید.
چطور می توانید این کار را انجام دهی؟
با افزودن اطلاعات بیشتر به قسمت توضیحات.
کسبوکارها جزئیات کافی را در آن زمینه درج نمیکنند، که میتواند منجر به سیل درخواستهای افرادی شود که واجد شرایط این شغل نیستند.
علاوه بر این، کسبوکارها ممکن است برنامههای افرادی را که برای این موقعیت ایدهآل هستند از دست بدهند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
برقراری ارتباط دقیقاً با آنچه که به عنوان یک کارفرما به دنبال آن هستید، برای کسب و کار شما و برای جویندگان کار بهتر است.
آنها وقت خود را برای درخواست شغلی که هرگز به دست نخواهند آورد تلف نخواهند کرد، و شما وقت خود را با دیدن مطالب ارسالی از سوی افرادی که تجربه یا اعتبار مورد نظر شما را ندارند، تلف نخواهید کرد.
در اینجا یک راه آسان برای بهبود آگهی های شغلی و جذب استعدادهای مناسب برای موقعیت های مناسب آورده شده است.
نحوه بهینه سازی آگهی های شغلی برای جستجوی گوگل
با ایجاد چند تغییر در شرح در این زمینه، مشاغل می توانند فوراً آگهی های شغلی خود را جذاب تر کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
بخش توضیحات آگهیهای شغلی در جستجوی Google فقط شامل متنی در ویژگی توضیحات دادههای ساختاریافته پستهای شغلی است.
به طور پیش فرض شامل اطلاعاتی درباره مدارک، مهارت ها و مزایا نمی شود.
اگر این اطلاعات را در موقعیت شغلی خود می خواهید، باید آن را در قسمت توضیحات بنویسید.
به گفته گوگل، در اینجا یک اسکرین شات است که نشان می دهد یک بخش توضیحات کامل چگونه باید باشد.
آگهی شغلی زیر شامل تمام جزئیات مرتبطی است که یک فرد برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد اینکه آیا علاقه مند به درخواست شغل است یا خیر، نیاز دارد.
یک آگهی شغلی مانند آنچه در بالا نشان داده شده است را می توان با استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته Schema.org ایجاد کرد.
در حالی که داده های ساختاریافته شامل فیلدهایی برای مدارک تحصیلی است، این اطلاعات حیاتی بلافاصله برای جستجوگران قابل مشاهده نیست.
اولین چیزی که یک شکارچی کار می بیند بخش توضیحات است. از آنجا ممکن است تصمیم بگیرند که برای این کار درخواست دهند یا بدون بررسی جزئیات بیشتر تصمیم بگیرند.
میتوانید با تنظیم نشانهگذاری Schema خود همانطور که Google توصیه میکند، اطمینان حاصل کنید که آنها اطلاعات بیشتری برای تصمیمگیری دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
راه های دیگر برای بازاریابی آگهی های شغلی شما
تنها گوگل نیست که به دنبال کمک به کسب و کارها برای یافتن کارمندان مورد نیاز خود است، لینکدین نیز عمیقاً روی آن سرمایه گذاری کرده است.
لینکدین اخیراً بهروزرسانیای را برای صفحات شرکت ارائه کرده است که شامل روشهای جدید جذب و حفظ استعدادهای برتر است.
کسبوکارها میتوانند سیاستهای خود را در مورد واکسنها، کار از راه دور و سایر مواردی که در حال حاضر برای کارگران مهم است، برجسته کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
مردم این روزها بیش از حقوق و مزایا میخواهند، بلکه شغلی میخواهند که به آنها اجازه دهد خارج از کار نیز زندگی باکیفیتی داشته باشند.
منبع: مرکز جستجوی گوگل
تصویر ویژه: تتیانا یورچنکو/ شاتر استوک