کلاب هاوس: پناهگاهی از طوفان

عکس پروفایل نویسنده

@davidjdealدیوید معامله

David Deal یک مدیر بازاریابی ، دوست دار دیجیتال و دوستدار فرهنگ پاپ است.

در 10 فوریه ، کلوپ هاوس به طور غیرمعمول حشره دار شد. نمی دانم چرا ، اما برنامه کند و سرسام آور بود. اعضای Clubhouse وقتی می خواستیم نمی توانستند به اتاق های گفتگوی Clubhouse بپیوندند و گاهی اوقات هم نمی توانستیم آنها را ترک کنیم. ما نمی توانیم اعضای دیگر را دنبال کنیم. ما نمی توانستیم ارتباطات Clubhouse خود را ادامه دهیم.

اکنون ، وقتی اکثر برنامه های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام از بین می روند ، واکنش مانند از دست دادن قدرت – دلخوری و بی حوصلگی است. اما در کلاب هاوس ، متوجه شدم بسیاری از افراد از نظر احساسی دست و پنجه نرم می کنند. واکنش های آنها گویای وضعیت رفاه جمعی ما است.

برای افراد ناآشنا ، در اینجا چند مورد سریع درباره Clubhouse آورده شده است: این یک برنامه صوتی اجتماعی است ، به این معنی که اعضا منحصراً با مکالمه با تلفن های همراه خود در چت های گروهی ارتباط برقرار می کنند.

این چت های گروهی با نام اتاق شناخته می شوند. اعضا می توانند برای افرادی که علایق مشترک دارند ، یک اتاق منظم برنامه ریزی شده ترتیب دهند (من در یک اتاق هفتگی برای دوستداران رکوردهای وینیل شرکت می کنم). بسیاری از اتاق ها نیز خود به خود سازمان می یابند – به عنوان مثال ، بعد از آن یهودا و مسیح سیاه اولین نمایش آن در 12 فوریه بود ، اعضا اتاق ها را در پرواز تنظیم کردند تا در مورد واکنش های حساس به فیلم بحث کنند.

هنوز هم ممکن است اتاق های دیگر فقط برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور