چگونه Astra وردپرس را به بهترین انتخاب برای تجارت تبدیل می کند

Astra، سازنده محبوب‌ترین قالب‌های وردپرس در جهان، اعلام کرد که روی LatePoint، یکی از پیشرفته‌ترین راه‌حل‌های رزرو آنلاین سرمایه‌گذاری می‌کند و در این فرآیند وردپرس را به عنوان پلتفرم پیشرو برای کسب‌وکارها ارتقا می‌دهد.

این حرکت قابلیت‌های قدرتمند برنامه‌ریزی، رزرو و مدیریت پرداخت LatePoint را برای همه کاربران، به‌ویژه کسانی که از Astra استفاده می‌کنند، به ارمغان می‌آورد.

LatePoint چیست؟

LatePoint افزونه ای است که کل چرخه حیات رزرو آنلاین و زمان بندی قرار را مدیریت می کند.

با شش درگاه پرداخت مختلف ادغام می شود:

  • Braintree
  • پیستک
  • پی پال
  • Razorpay
  • مربع
  • راه راه

LatePoint همچنین فعالیت‌های رایج گردش کار مانند ارسال ایمیل و یادآوری SMS، همگام‌سازی با تقویم‌های شخص ثالث و حتی ایجاد خودکار جلسات Zoom را خودکار می‌کند.

LatePoint از ثبت نام از طریق فیس بوک و گوگل پشتیبانی می کند و با Twilio ادغام می شود. کسب‌وکارها حتی می‌توانند عملکرد را در داشبورد مدیریت که در آن همه عملکردها قابل مشاهده هستند، ردیابی کنند.

کسب و کارهای مختلف مانند ارائه دهندگان خدمات آنلاین تا آرایشگاه ها می توانند از LatePoint برای رزرو قرار ملاقات، زمان بندی آنها، ارسال یادآوری و جمع آوری پرداخت ها به روشی یکپارچه از یک افزونه استفاده کنند.

در اطلاعیه Astra این قابلیت ها نیز ذکر شده است:

پایگاه داده مشتری: یک پایگاه داده جامع مشتری را حفظ می کند، دسترسی سریع به تاریخچه مشتری، اولویت ها و اطلاعات تماس برای خدمات شخصی سازی شده را فراهم می کند.

فرم‌های رزرو قابل تنظیم: فرم‌های رزرو را برای جمع‌آوری اطلاعات خاص از مشتریان تنظیم کنید، و اطمینان حاصل کنید که قرار ملاقات‌ها با تمام جزئیات لازم رزرو می‌شوند.

LatePoint بخشی از یک استراتژی بزرگتر است

هرچه بیشتر به آنچه Astra بی سر و صدا انجام می داد نگاه کنید، واضح تر می شود که آنها در حال ایجاد یک پلتفرم در بستری هستند که به کسب و کارهای کوچک امکان می دهد فرآیندهای مختلف را خودکار کنند تا در همان سطح با سازمان های بزرگتر رقابت کنند.

به عنوان مثال، Astra پشت پلاگین وردپرس دیگری به نام SureTriggers است.

کاری که SureTriggers انجام می دهد این است که ایجاد اتوماسیون رویداد محور بین افزونه های وردپرس و همچنین با SaaS شخص ثالث را برای مشاغل کوچک آسان می کند.

SureTriggers گزارش‌های سابقه ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد اتوماسیون‌ها بین پلاگین‌های مرتبط و SaaS شخص ثالث به منظور عیب‌یابی یا پیگیری آنچه در حال وقوع است، چه کرده‌اند.

از همکاری در محل کار برای ایجاد گردش کار خودکار پشتیبانی می کند، از webhook ها و API های سفارشی پشتیبانی می کند.

SureTriggers حتی توانایی به تاخیر انداختن یک عمل، منطق شرطی و فیلترهایی را ارائه می دهد که به ایجاد اتوماسیون های پیچیده کمک می کند.

SureTriggers کاری را که انجام می دهد اینگونه توصیف می کند:

“به راحتی داده ها را بین برنامه ها و سرویس های مورد علاقه خود مانند Mailchimp، Gmail، HubSpot و غیره انتقال دهید. هر آنچه را که برای اتصال نیاز دارید، SureTriggers شما را پوشش می دهد.

SureTriggers به ​​طور یکپارچه با افزونه های محبوب وردپرس مانند Gravity Forms، WooCommerce، Elementor، CartFlows و بسیاری دیگر ادغام می شود.

اتوماسیون های چند مرحله ای ایجاد کنید که به طور یکپارچه دنباله ای از وظایف مختلف را پس از رخ دادن یک رویداد خاص به طور خودکار انجام می دهند که همه توسط شما سفارشی شده است.

افزودن قابلیت‌های قدرتمند برنامه‌ریزی و قرار ملاقات LatePoint به این ترکیب، وردپرس را به یک پلتفرم تجاری مضحک و توانا تبدیل می‌کند که باعث می‌شود یک کسب‌وکار کوچک در سطحی بسیار بالاتر از آن چیزی که در پنج سال پیش می‌توانست انجام داد، بدون خرج کردن مقدار قابل توجهی پول، عمل کرد.

و همه اینها را با قیمتی که در دسترس هر کسب و کار کوچکی است انجام می دهد.

Astra وردپرس را با تجارت ادغام می کند

نکته جالب توجه این است که چگونه LatePoint به طور یکپارچه با SureCart Astra یکپارچه می شود و Astra را به رقیبی قدرتمند برای WooCommerce تبدیل می کند. Astra همچنین Spectra را ارائه می دهد، صفحه ساز آسان برای استفاده آنها که از ویرایشگر کلاسیک وردپرس و بلوک های جدیدتر گوتنبرگ پشتیبانی می کند.

روی هم رفته، کاری که Astra انجام می دهد این است که وردپرس را مانند یک CMS اختصاصی تجاری اما با تمام مزایای اکوسیستم وردپرس منبع باز انجام می دهد.

Astra بی سر و صدا به یک رهبر در گسترش قابلیت های وردپرس تبدیل شده است به گونه ای که به طور فزاینده ای وردپرس را به یک انتخاب جذاب برای مشاغل کوچک تبدیل می کند.

قالب های وب سایت آنها توسط بیش از 2.5 میلیون وب سایت در سراسر جهان استفاده می شود، که به آنها تعداد زیادی از کاربران بالقوه یا توصیه کنندگان LatePoint را می دهد.

اما چیزی که این سرمایه گذاری روشن می کند این است که Astra به سرعت در حال تبدیل شدن به راه حل مناسب برای مشاغل مبتنی بر وردپرس و همچنین ایجاد جایگزین های مناسب برای سیستم های مدیریت محتوای متن بسته خصوصی است.

اعلامیه Astra جاه طلبی آنها را برای تبدیل وردپرس به یک انتخاب قوی برای مشاغل پنهان نمی کند:

ما مشتاق به اشتراک گذاشتن دانش، اجرای ایده‌هایمان، استقرار فرآیندهای Brainstorm Force و همکاری نزدیک با تیم LatePoint هستیم.

ما نمی توانیم صبر کنیم تا یک راه حل قرار ملاقات و رزرو در سطح سازمانی، قوی، مدرن و قابل اعتماد را برای مشاغل کوچک و جامعه بزرگ وردپرس ارائه کنیم.

چیزی که نمی توانم به اندازه کافی بر آن تاکید کنم این است که ما یک سازمان ماموریت محور هستیم. هر کاری که ما انجام می دهیم برای باز کردن قدرت اینترنت برای مشاغل کوچک طراحی شده است.

ادغام فشرده با محصولات Astra

یکی دیگر از عوامل جالب توجه این است که Astra نوید یکپارچگی دقیق تر بین قالب های خود و همه افزونه های دیگری که ارائه می دهند، مانند SureCart جایگزین WooCommerce و SureTriggers است.

SureTriggers یک قطعه جالب از مجموعه Astra از پلاگین های مرتبط با کسب و کار است. SureTriggers کاربران وردپرس را قادر می سازد تا هر ابزار یا افزونه دیگری را به منظور ایجاد یک گردش کار خودکار یکپارچه کنند.

با اتصال وردپرس به صدها برنامه SaaS کار می‌کند، افزونه‌های وردپرس را خودکار می‌کند تا بتوانند با هم کار کنند و حتی می‌تواند وب‌سایت‌ها و سرویس‌های مختلف شما را به هم متصل کند تا وظایف مختلف خودکار شوند.

قیمت یکبار پرداخت ارائه شده برای مدت زمان محدود

Astra اعلام کرد که آنها یک قرارداد پرداخت مادام العمر ارائه خواهند کرد که تمام مزایای LatePoint را با مجوز مادام العمر تک پرداخت ارائه می دهد.

سرمایه گذاری Astra LatePoint

من تا زمانی که از سرمایه گذاری Astra در آن مطلع شدم، نام LatePoint را نشنیده بودم. پس از تحقیق در مورد آنچه Astra انجام داده است، به نظر می رسد که آنها استراتژی ای را برای تبدیل وردپرس به یک انتخاب قوی برای مشاغل دنبال کرده اند.

تصویر ویژه توسط Shutterstock/NaMong Productions92

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور