چگونه یک تیم تحقیق و توسعه کوچک بدون استفاده از الگوریتم های ML در مسابقات کاگل نتایج عالی کسب کرد

Navigine Hacker Noon profile profile

چند ماه پیش ، تیم تحقیق و توسعه Navigine شروع به شرکت در مسابقات کرد مکان داخلی و مسابقه پیمایش از XYZ10 و تحقیقات مایکروسافت.

هدف از این مسابقه به شرح زیر بود: برگزار کنندگان از صدها مرکز خرید ، جایی که بازدیدکنندگان در مسیرهای مشخصی قدم می زدند ، به شرکت کنندگان تهیه می کردند. پیش بینی کف و مختصات x ، y بازدید کننده در آن طبقه بر اساس سیگنالهای رادیویی و حسگرهای اینرسی ضروری بود. علاوه بر سیاهههای مربوط ، شرکت کنندگان دارای فراداده ای به شکل نقشه بودند که محل کافه ها ، مغازه ها و سایر نقاط دیدنی (POI) را نشان می دهد.

تیم ما چه اقداماتی انجام داد؟ بیایید از نظر آنها به این موضوع نگاه دقیق تری بیندازیم.

1. اولین مرحله تبدیل داده ها به قالب ما بود. این مرحله ضروری بود زیرا قالب ارائه شده توسط کاگل کاملاً مناسب ما نبود و این مورد هم در سیاهههای مربوط و هم در نقشه ها اعمال می شد.

2. بعد ، ما متوجه شدیم که ارسال های ما توسط سازمان دهندگان فقط در زیرمجموعه ای کوچک از مراکز تجاری مورد آزمایش قرار گرفته است ، بنابراین ما توانستیم حدود 70٪ از داده ها را کنار بگذاریم و فقط در تعداد باقی مانده از مسابقه تعداد کمی از آنها را بررسی کنیم.

3- در ادامه ، نقشه های طبقه و مسیرهایی را که مردم طی می کردند ، بررسی کردیم. گزارش ها از طریق جمع آوری منابع جمع آوری می شدند ، جایی که مردم با تلفن های هوشمند خود از یک نقطه کلیدی روی نقشه به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور