چگونه می توان ویدیوهای YouTube را از نظر تبلیغات دوستانه تر کرد

YouTube به س questionsالات مربوط به دستورالعمل های مناسب برای تبلیغ کنندگان پاسخ می دهد و به سازندگان توصیه هایی می کند تا از درآمدزایی کامل ویدیوها اطمینان حاصل شود.

دستورالعمل های محتوای مناسب تبلیغ کنندگان ، قوانین YouTube هستند که تعیین می کند کدام ویدیوها از مزایای کامل کسب درآمد برخوردار خواهند شد و کدام بخش تنها درآمدزایی خواهند داشت.

طی سال گذشته یوتیوب صفحه راهنمای دوستانه تبلیغ کنندگان خود را با مقدار قابل توجهی متن جدید گسترش داده است. اگر تجربه محدودی برای کسب درآمد در YouTube دارید ، چیزهای زیادی برای هضم وجود دارد و ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد.

هدف YouTube این است که دستورالعمل های خود را تا آنجا که ممکن است روشن کند ، اما سازندگان همواره خود را در این مسیر نیازمند پاسخ به س questionsالات می دانند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

برای افزودن وضوح بیشتر ، YouTube یک ویدیو پرسش و پاسخ منتشر کرد که برخی از قسمت های گیج کننده کتاب قوانین خود را مورد بررسی قرار می دهد.

در اینجا خلاصه ای از هر پرسش و پاسخ آمده است.

محتوای خطرناک

در دستورالعمل های YouTube آمده است که محتوای “خطرناک” نمی تواند درآمدزایی کند ، اما زمانی که محتوا در نظر گرفته شود خیلی خطرناک برای تبلیغات؟

محتوا می تواند یک عنصر خطرناک برای آن در عین ارزشمندی داشته باشد. به عنوان مثال ، یک آموزش جوشکاری شامل استفاده از تجهیزات خطرناک است ، اما این یک منبع مفید است که مردم ممکن است از آن بهره مند شوند.

محتوای خطرناک تا زمانی قابل قبول تلقی می شود که صدمه یا ناراحتی نداشته باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

YouTube می گوید:

اگر آموزشی است که در آن روی فلزکاری ، تمرین جوشکاری و تجهیزات محافظ استفاده می کنید ، 100٪ به طور کامل درآمدزایی می کند و نماد زرد را دریافت نمی کند. با این حال ، اگر تصاویری از شخصی دارید که برای مثال انگشت شست خود را خرد کرده یا در اثر جراحت در کارگاه دچار خونریزی شده است ، واجد شرایط نماد سبز نخواهید بود. “

تا زمانی که هیچ کس در ویدیو آسیب نبیند یا در معرض آسیب مستقیم قرار نگیرد ، سازندگان مجاز به تبلیغات روی آن هستند.

هنگام ایجاد یک ویدیو با استفاده از تجهیزات خطرناک ، اطمینان حاصل کنید که تمام وسایل محافظ لازم استفاده شده است.

مطالب جنجالی

وقتی محتوای بحث برانگیزی را پوشش می دهند ، سازندگان چگونه می توانند ویدیوهای خود را برای تبلیغات مناسب نگه دارند؟

دستورالعمل های تبلیغاتی دوستانه YouTube مسائل بحث انگیز را به شرح زیر تعریف می کند:

“موضوعات بحث برانگیز” به موضوعاتی اشاره می کند که ممکن است برای کاربران ما نگران کننده باشد و اغلب نتیجه فاجعه انسانی است. این خط مشی حتی اگر محتوا کاملاً تفسیری باشد یا فاقد تصاویر گرافیکی باشد ، اعمال می شود. “

در بیشتر موارد ، محتوای پیرامون موضوعات بحث برانگیز از درآمدزایی معاف است. با این حال ، یک استثنا وجود دارد.

محتوایی که طرفدار آن است در برابر اقدامات خطرناک معمولاً تبلیغات پسند تلقی می شوند.

به عنوان مثال ، ویدئویی که از حیوان آزاری حمایت می کند ، احتمالاً تا زمانی که خود این عمل را نشان ندهد ، درآمدزایی می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

نکته دیگری که باید در اینجا در نظر داشته باشید این است که YouTube به افراد اجازه نمی دهد از تجربیات دست اول از موضوعات بحث برانگیز درآمد کسب کنند.

به عنوان مثال ، ویدئویی که از اعتراض گزارش می کند ، بیشتر از تبلیغاتی که در حین شرکت در اعتراض گرفته شده است ، برای تبلیغ کنندگان مناسب است.

محتوا با تجربیات شخصی به احتمال زیاد تبلیغات محدودی دریافت می کند. اگر در مورد موضوعی از منظر شخص ثالث گزارش می دهید ، درآمد کامل کسب خواهید کرد.

خود گواهینامه

YouTube با درج یک پرسشنامه خود-تأیید صلاحیت در جریان بارگذاری ، فرآیند ساده ای را برای اجرای تبلیغات ارائه می دهد.

از سازندگان می خواهد دستورالعمل های مناسب تبلیغ کننده YouTube را مرور کرده و نشان دهند که آیا ویدیویی که بارگذاری می کنند از همه قوانین پیروی می کند یا خیر.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این پرسشنامه به سازندگان اجازه می دهد تبلیغات را فوراً اجرا کنند ، در حالی که قبلاً بین زمان بارگذاری یک ویدیو و زمان فعال شدن تبلیغات تأخیر وجود داشت.

با این حال ، ویدئوها هنوز در معرض بازبینی YouTube هستند و اگر به پرسشنامه به درستی پاسخ داده نشود ، بر نمره دقت خالق تأثیر می گذارد.

نمره دقت بالا مهم است زیرا می تواند بین ویدیویی که تبلیغات را اجرا می کند یا نه تفاوت ایجاد کند.

هرگاه سیستم خودکار یوتیوب با تصمیم سازنده در مورد پرسشنامه مخالفت کند ، برای تعیین نحوه ادامه کار به امتیاز دقت آنها موکول می شود.

در صورتی که YouTube با قابلیت اطمینان بالا خود را قابل اعتماد بودن ثابت کند ، از طرف سازنده کنار می رود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

محتوای سلاح گرم

YouTube قوانین سختگیرانه ای در مورد محتوای مربوط به سلاح گرم دارد. از هر چیزی که شامل خرید ، فروش یا استفاده از اسلحه می شود نمی توان درآمد کسب کرد.

شخصی س questionالی را مطرح کرد که آیا این خط مشی در مورد فیلم های مربوط به طراحی و تولید قطعات تفنگ چاپ سه بعدی اعمال می شود یا خیر.

جای تعجب نیست که آن نوع محتوا واجد شرایط تبلیغات نخواهد بود. در دستورالعمل های مناسب تبلیغ کنندگان YouTube آمده است:

“محتوای متمرکز بر فروش ، مونتاژ ، سوء استفاده یا سوء استفاده از سلاح گرم واقعی یا جعلی برای تبلیغات مناسب نیست.”

در صورتی که اسلحه گرم در دست نگه داشته شده یا در کیف شخصی دیگران باشد ، مجاز است در فیلم ها نمایش داده شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

نمونه بارز این امر ، کانال های خبری است که غالباً کلیپ هایی از مقامات حمل کننده سلاح گرم در YouTube منتشر می کنند.

فیلم های سلاح گرم تا زمانی که خشونت وجود نداشته باشد برای تبلیغات مناسب است.

برای اطلاعات بیشتر ، فیلم کامل را در زیر مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=Y055fAi8KWs


تصویر ویژه: Primakov/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور