چگونه می توان در بازار اشباع مشاغل SaaS موفق شد

عکس پروفایل نویسنده

@بتانبیتان

سازنده چیزها. میزبان پادکستthebravelisten.

آیا وقتی فرصت های آشکار صاحبان وظیفه بزرگ است ، آیا یافتن جایگاه کافی است؟

اشباع SaaS

یافتن آمار معتبری در مورد دقیقاً تعداد بسیاری از مشاغل SaaS که در سال 2020 معامله می کنند دشوار است ، اما فکر می کنم این تعداد ده ها هزار نفر در سراسر B2B (تجارت به تجارت) و B2C (تجارت به مصرف کننده) بی خطر باشد.

در برخی از موارد عمودی ، مانند ایمیل ، CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) یا مدیریت پروژه ، کاربران به صدها راه حل نرم افزاری دسترسی دارند که بسیاری از کارهای مشابه را با تمایز بسیار کم انجام می دهند.

حتی سیستم عامل هایی مانند Superhuman نسخه های “لوکس” ای از مفاهیم کاملاً مشابه – صندوق ورودی ، پوشه ها ، ارسال ، بایگانی هستند.

اگر تا به حال تلاش کرده اید که به ایده ای برای تجارت SaaS بپردازید ، بدون شک می فهمید که یک راه حل از قبل ، شاید حتی صدها مورد وجود دارد.

این جایی است که نیروهای کالایی وارد عمل می شوند زیرا شرکت کنندگان فقط می توانند با قیمت رقابت کنند یا پیش از رقابت برای توسعه برنامه های کاربردی / ویژگی های جدید که به طور مداوم توسط رقابت کپی می شوند ، رقابت کنند. عمودی ساده / سودآور SaaS اکنون متصدیان بزرگی را در اختیار دارند که از اولین مزایای حرکت یا حداقل زود هنگام برخوردار بودند و یک برنده تمام سهم بازار را به دست می آورد.

شما می خواهید Uber دیگری بسازید؟ سرمایه گذاران …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور