چگونه مشتری 360 و Draf Cloud می توانند به بهبود حفظ کاربر کمک کنند

تصویر
عکس پروفایل ظهر جان وستر هکر

@جانژوسترجان وستر

متخصص فناوری اطلاعات با 25+ سال تخصص در طراحی برنامه و معماری.

رسیدن به نقطه ای که یک پروژه یا ابتکار عمل موفقیت آمیز است هیجان انگیز است. با این حال ، هدف واقعاً موفقیت نیست. در عوض ، هدف صرفاً “خواستن برای موفقیت” است.

بیایید با استفاده از یک مثال ، مسائل را در منظر قرار دهیم.

سناریویی را در نظر بگیرید که پس از رسیدن به یک مرحله مهم آنقدر خود را هیجان زده می کند که در واقع کاری را که می خواهید انجام دهید متوقف می کنید تا با همسر ، دوست یا یکی از عزیزان خود ارتباط برقرار کنید تا آخرین اخبار خود را به اشتراک بگذارید.

آیا به دلیل یک فرصت آسان که به دامان شما افتاد ، هیجان زده شدید و می خواستید به آن برسید؟ به احتمال زیاد ، نه درعوض ، هیجان شما از موفقیت واقعاً نتیجه کار سخت پرداخت سود سهام است.

در واقع کار با یک آرزوی اساسی برای موفقیت شروع شد. این ویژگی بیشتر در روح شما ریشه دواند و با اشتیاق کار روی چیزی که از آن لذت می برید ، دامن می زند. با پایه ریزی محکم ، یک دوره طبیعی کشت و اصلاح مجدد منجر به ایجاد چیزی با ارزش شد که با موفقیت به پایان رسید.

صرف نظر از آنچه “این” است که با عنوان “موفقیت آمیز” نامیده می شود ، برخی از مشتری های بعدی علاقه شما را خریده و برای ایجاد مشارکت ارتباط لازم را برقرار می کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور