چگونه محصول خود را هدایت کنیم: پیمایش در فضای مسئله (قسمت 2)

عکس پروفایل نویسنده

@ناخوشایندروش Def

Def Method یک مشاوره نرم افزاری است که خدمات مدیریت ، طراحی و مهندسی محصول را ارائه می دهد.

من اخیراً اولین بخش از چگونگی هدایت محصول خود را با تمرکز بر چگونگی آوردن دیگران در کشف بینش از تحقیقات کاربر شما شرح داده ام. این کار را می توانید با فعالیت هایی مانند نقشه برداری میل ، جایی که شما و تیم خود انجام می دهید ، انجام دهید همکاری برای شناسایی موضوعات مشترک ناشی از تحقیقات شما ، به جای ارائه گزارش تحقیق کاربر کاملاً پخته برای مطالعه شما یافته ها اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع هستید ، می توانید مقاله نحوه رهبری محصول خود را مطالعه کنید: تحقیقات کاربر.

در قسمت بعدی این مجموعه ، چگونگی هدایت محصول توسط شما بحث شده است حفظ آرامش در فضای مشکل، قبل از جستجوی راه حل ها

چگونه می توان در فضای مسئله آرامش خود را حفظ کرد

فرصتی برای هدایت محصول شما در نحوه رسیدگی به درخواست ها وجود دارد. یک روش این است که وقت خود را صرف تبدیل این درخواست ها به داستان ها و ویژگی های کاربر کنید (آیا باید آن را در نقشه راه شما قرار دهد؟). یک روش بهتر مکث و صرف وقت برای فهمیدن مشکل پشت درخواست است. شاید یک راه حل م moreثرتر وجود داشته باشد ، یا شاید مشکل آنقدر مشکل ساز نباشد و نیازی به حل آن نباشد.

این قطعه پرسشگر محصول شما را هدایت می کند: شما در آن شرکت می کنید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور