پشتیبانی مشتری از رسانه های اجتماعی دل واقعاً خوب است

تصویر
عکس نمایه Scott D. Clary Hacker ظهر

@scott-d.-claryاسکات دی کلاری

میزبان پادکست داستان موفقیت | بنیانگذار / مدیر عاملROIOverload | فوربس ، هاکرنون ، استارت آپ

هر زمان که مقیاس نویسی یا مطالعات موردی رشد را می نویسم ، معمولاً متوجه می شوم که در مورد استارت آپ های با رشد بالا و مورد حمایت سرمایه گذاری می نویسم.

ما تمرکز داریم روی شرکتهایی که کارها را متفاوت انجام می دهند ، خود را متفاوت می کنند و با استفاده از مقیاس رعد اسا ، هک رشد و چابکی نوآوری می کنند.

با این وجود ، نگاه نکردن به غول های سازمانی نادان است. آنها نیز در برخی مواقع نوآوری می کنند و چیزهای جدیدی را به روش های جدید امتحان می کنند که به آنها امکان می دهد شیوه کاری خود را از طریق تغییرات ظریف در عملیات روزمره یا استراتژی خود کاملاً بهبود بخشند.

درسهایی که می توانیم از سازمانهای بزرگ یاد بگیریم می توانند مهم باشند زیرا آنها به مواردی دسترسی دارند که بسیاری از سازمانهای کوچکتر از آنها استفاده نمی کنند.

و نه – من در مورد منابع صحبت نمی کنم.

من در مورد مقیاس صحبت می کنم.

یادگیری از غول ها

وقتی شرکتی مانند Dell (DELL – NYSE) با درآمد متوسط ​​92 میلیارد دلار (2020) در سال ، چیز جدیدی را امتحان می کند.

ما می توانیم نتایج مثبت و یا مثبت یک کمپین یا استراتژی فروش را مطالعه و هضم کرده و بلافاصله ببینیم ، زیرا وقتی این برنامه عملی شود ، بلافاصله میلیون ها مشتری را در سطح جهانی تحت تأثیر قرار می دهد.

تصویر

امروز ما در مورد ملاقات مشتری های شما در جایی که هستیم و نحوه استفاده از دل صحبت می کنیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور