مقدمه ای بر ظروف ، ریز خدمات در Kubernetes

تصویر
عکس پروفایل Modzy Hacker Noon

@دنجمد روز

یک بستر نرم افزاری برای سازمان ها و توسعه دهندگان برای استقرار ، نظارت و دریافت ارزش از AI – در مقیاس مسئولانه.

کانتینرها و میکروسرویس ها به محبوب ترین روش برای استقرار نرم افزارهای جدید و فاکتورگیری مجدد برنامه ها مانند برنامه های دوازده عاملی تبدیل شده اند.

در Modzy ، ما از کانتینرها و Kubernetes برای کل سیستم عامل خود استفاده می کنیم. این وبلاگ شامل انتخاب ها ، درس های آموخته شده و نحوه استفاده Modzy از Kubernetes است – و این برای مشتریان ما به چه معناست.

چرا کوبرنتس؟

وقتی صحبت از ارکستراسیون کانتینرها می شود ، این انتخاب فاکتور بزرگی نیست. Kubernetes ، Hashicorp Nomad ، Docker Swarm و Marathon / Mesos ابزار اصلی مورد استفاده امروزی هستند.

علاوه بر پیشنهادات مدیریت شده ابر مانند Elastic Kubernetes Service (EKS) از آمازون و Azure Kubernetes Service (AKS) از Microsoft Azure ، شرکت هایی مانند Rancher و Red Hat / IBM نیز پیشنهادات Kubernetes خود را دارند. این شرکت ها به شدت به جامعه منبع باز کمک می کنند که یک امتیاز است.

بنابراین ، چرا شما از Kubernetes در مقابل راه حل دیگری استفاده می کنید؟ تعدادی از عوامل وجود دارد که ما در نظر گرفتیم.

اولاً ، كوبرنتس ارکستراتیو defacto است و بزرگترین جامعه متن باز از بین تمام ارکستررسان هاست. همچنین از نظر فروشندگان ، ویژگی ها و مشارکت کنندگان بیشترین پشتیبانی را دارد. Kubernetes همچنین مقیاس بسیار …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور