پانک که می تواند بلوک جهانی NFT را کنترل کند

عکس پروفایل Trine Katelle Hacker Noon

@trinekatelleترین کاتل

به عنوان یک روزنامه نگار بیز ، Trine امور مالی را از NY ، فناوری از Silicon Valley و فضای بلاکچین را پوشش داده است.

آیا باید در Crypto Punks یا Substrate Punks سرمایه گذاری کنید؟

از آنجا که قیمت متوسط ​​Crypto Punk بیش از 81،000 دلار (48 دلار) افزایش می یابد ، پانک های کپی روزانه در بازار NFT صادر می شوند. پرتره های هنری دیجیتال از شخصیت های پانک بی ادعا ممکن است بسیار گران قیمت به نظر برسند. اما وقتی صحبت از اثبات اصالت و منشأ یک اثر هنری می شود ، Crypto Punk اعتبار بیشتری نسبت به مونالیزا دارد.

Crypto Punks به عنوان پسر مورد استفاده در NFT ها تبدیل شده است. هر یک دارای یک شناسه دیجیتال منحصر به فرد است که در بلاکچین Ethereum قابل ردیابی است و فروش نسخه های آن را برای جعل کنندگان تقریباً غیرممکن می کند. در مقابل ، حداقل هفت نسخه مختلف از مونالیزا طی قرن ها به مجموعه داران هنر فروخته شده است. جای تعجب نیست که بسیاری از مدعیان در Crypto Punks در بلاکچین Ethereum ظاهر شده اند ، از جمله 3D ، Bastard ، Picasso و تیک آف های خوش لباس.

یک پانک جدید در بلوک Substrate Punks می تواند یک رقیب جدی باشد. این هنر دیجیتال در اکوسیستم Polkadot تجارت می کند – جایگزینی برای بلاک چین برای Ethereum. Substrate Punks بسیار شبیه Crypto Punks است اما به طور متوسط ​​فقط 50 دلار فروخته می شود ، تقریباً متوسط ​​قیمت Crypto …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور