نحوه استقرار واکنش در AWS با استفاده از NGINX

عکس پروفایل Matt Sokola Hacker Noon

@msokolaمت سوکولا

مهندس ارشد نرم افزار مستقر در ابوظبی ، امارات متحده عربی

این پست به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه می توانید برنامه های React خود را برای تولید استفاده کنید. ما قصد داریم از Docker و NGINX برای محافظت از کلیدهای API و درخواست های پروکسی برای جلوگیری از نقض اشتراک منابع متقابل منبع (CORS) استفاده کنیم.

شما می توانید پیدا کنید کد و ویدئو در خلاصه

در هر چرخه عمر پروژه زمان انتشار آن فرا می رسد و چگونگی انجام این کار همیشه چندان واضح نیست. محیط تولید با محیط توسعه متفاوت است و کاربران هیچ قدم اضافی برای اجرای آن برنخواهند داشت. بیشتر برنامه های وب به نوعی API مصرف می کنند و اغلب در سرور دیگری میزبانی می شوند. در این حالت ، ما به عنوان یک توسعه دهنده ، باید مشکلات اشتراک منابع متقابل (CORS) را حل کنیم. خیلی اوقات ، ما در نهایت باطن می سازیم حتی اگر لازم هم نباشد. من معتقدم که توسعه دهندگان خوب باید برنامه را ساده نگه داشته و تمام قطعات اضافی را قطع کنند. در این مقاله ، من می خواهم به شما نشان دهم که چگونه برنامه های React خود را برای استفاده از آنها برای تولید آماده می کنم.

من می توانم یک برنامه بی اهمیت React بسازم اما خیلی مفید نخواهد بود. بنابراین من تصمیم گرفتم برنامه خود را به یک API واقعی که توسط FED سنت لوئیس ارائه شده است ، وصل کنم. API برای بازیابی داده ها به یک کلید دسترسی احتیاج دارد و نقاط پایانی در برابر درخواست های دامنه متقابل محافظت می شوند – نه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور