وضعیت فعلی بازاریابی خودرو با آهارون هورویتس

عکس پروفایل نویسنده

@ایشان پندیایشان پندی

دانشجوی حقوق که روی کد و همه چیز قانون کار می کند. بنیانگذار: تحقیقات بلاکچین

ایشان پندی: سلام آهارون ، به مجموعه “پشت راه اندازی” خوش آمدید. لطفاً در مورد خود و داستان پشت AutoLeadStar برای ما بگویید؟

آهارون هورویتس: متشکرم! من از حضور در اینجا هیجان زده ام.

AutoLeadStar توسط الیاو موشه و یشائی گلدشتاین در اورشلیم بنیانگذار شد. ما در ارتش و دانشگاه دوست شدیم و سالها بعد به خاطر اشتیاق مشترک در مورد توانمندسازی مشاغل کوچک برای برنده شدن در بازاریابی مدرن و برقراری ارتباط در برابر نیروهای انحصارگر درگیر سرمایه داری مدرن ، با هم دوست شدیم. ما در رده گسترده شرکتهای کوچک و متوسط ​​قرار گرفتیم تا اینکه در سال 2016 ، یک فرشته مشاور ما پیشنهاد داد که به صنعت خودرو نگاه کنیم. ما سال 2016 وارد سال 2017 شدیم. ما هرگز به عقب نگاه نکردیم و امروز هرگز به عقب نگاه نکردیم ، امروز یک پلت فرم قدرتمند به خرده فروشان اتومبیل ارائه می دهیم که با استفاده از هوش مصنوعی می تواند موجودی فروشندگان و نمایندگی ها را درک کند و به فروشندگان کمک می کند تا بازار را بصورت آنلاین و فروش به شکلی که در نمایشگاه است بفروشند.

ایشان پندی: هر ساله خودروهایی با ویژگیهای جدید توسط شرکتهایی روانه بازار می شوند که مایلند رقابت در بازار خود را زنده و پر رونق نگه دارند. بازاریابی دیجیتال چه نقشی در همسویی خواسته های خریدار با اهداف شرکت خودروسازی دارد؟

آهارون هورویتس: خیلی زیاد…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور