هوش مصنوعی در بهداشت و درمان: 7 مزیتی که می تواند عملکردهای پزشکی را پیش ببرد

عکس پروفایل Subin Sabu Hacker Noon

علم در این دنیای پیشرفته دیجیتالی پیشرفت می کند. این شامل علوم کامپیوتر ، امکانات پزشکی و بسیاری از زمینه های دیگر است. اما قسمت شگفت انگیز این شاخه ها است که اغلب با هم ترکیب می شوند و شاخه جدیدی را تشکیل می دهند. درست مثل هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی.

هوش مصنوعی در مراکز درمانی آمیختگی علوم کامپیوتر با رشته پزشکی است. گفته می شود این فن آوری از بسیاری جهات به این حوزه کمک می کند. علاوه بر این ، هوش مصنوعی گفته است که درصد تکمیل درمان طولانی مدت را 96 درصد افزایش می دهد!

این یک قسمت از آن بود. چندین نفر دیگر نیز وجود دارد. این مزایا باعث می شود صنعت پزشکی روی هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند. علاوه بر این ، این سرمایه گذاری تا سال 2021 سهم بازار هوش مصنوعی را در حدود 7.7 میلیارد دلار خواهد کرد! بنابراین بیایید بینشی از مزایای AI در مراقبت های بهداشتی داشته باشیم. اما در ابتدا ، بیایید کمی در مورد این فن آوری یاد بگیریم.

هوش مصنوعی – مقدمه

همه ما در مورد هوش مصنوعی می شنویم. با این حال ما اغلب سعی می کنیم آن را توضیح دهیم ، غرق می شویم. بنابراین بگذارید این را از خود اصطلاح روشن کنیم. اصطلاح هوش مصنوعی اولین بار توسط آلن تورینگ در دهه 1950 مطرح شد. با این حال ، چندین دانشمند دیگر به این اصطلاح گوشت و خون بیشتری اضافه کردند. تورینگ هدف اصلی و چشم انداز این اصطلاح را با یک سوال ساده تعیین کرد. “آیا ماشین ها می توانند فکر کنند؟” دانشمندان در تمام این سالها تلاش کرده اند تا به این س answerال پاسخ دهند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور