نکاتی ساده برای محافظت از دستگاه های تلفن همراه در برابر تهدیدات سایبری

عکس پروفایل نویسنده

@پیج-رابینسونپیج رابینسون

مدیر پروژه با تجربه با سابقه کار در صنعت خدمات فناوری

چشم انداز جرایم اینترنتی به طور مداوم در حال تغییر و رشد است زیرا هکرها به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد هستند. طی چند سال گذشته ، اخبار زیادی منتشر شده است که گزارش می دهند هک داده های گسترده در سیستم عامل ها و شرکت های بزرگی مانند Uber ، Twitter ، Google ، Marriot ، Target و دیگران وجود دارد ، جایی که هکرها میلیون ها کاربر شخصی از جمله نام ها را به سرقت برده اند ، شماره های امنیت اجتماعی ، آدرس ها و شماره های کارت اعتباری.

از سال 2016 تا 2020 ، تأثیر مالی پرونده های کلاهبرداری چندین برابر شده است و بر اساس نظرسنجی جهانی جرم اقتصادی PwC ، سالانه 42 میلیارد دلار برای قربانیان هزینه شده است. بیشتر این کلاهبرداری ها شامل نوعی جرایم اینترنتی بود.

وقتی صحبت از جرایم اینترنتی می شود ، تلفن همراه شما از این امر مستثنی نیست. هنگامی که هر دستگاهی به اینترنت متصل است ، مانند اکثر تلفن ها ، کاربران این دستگاه ها با تهدیدهای مشابه کاربران رایانه رومیزی روبرو می شوند.

برای یادگیری انواع تهدیدات سایبری که بر دستگاه های تلفن همراه تأثیر می گذارند ، همراه با برخی از راه های کاهش خطر ، به خواندن ادامه دهید.

تهدیدهای سایبری برای دستگاه های تلفن همراه

بسیاری از تهدیدهای سایبری که با دستگاه های تلفن همراه روبرو هستند به سادگی نسخه موبایل تهدیداتی هستند که با دسک تاپ روبرو هستند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور