نشانه های غیر قابل سر و صدا (NFTs): کلید متاورس واقعی

عکس پروفایل نویسنده

@کریستینا-فرونزهکریستینا فرونزه

نویسنده محتوا در بازار که به 4 سال تجربه نزدیک می شود. علاقه دوم من سئو است.

اگر اخبار مربوط به ارزهای رمزنگاری شده و بلاکچین را دنبال می کنید ، بدون شک در مورد رمزهای غیر قابل استفاده یا NFT شنیده اید. در واقع ، این نوع جدید دارایی دیجیتال در سال 2020 عناوین اصلی را به خود اختصاص داده و موج جدیدی از نوآوری ها را وارد دنیای ارزهای رمزپایه کرده است.

به نظر می رسد با استفاده از تعداد بیشماری از برنامه های کاربردی و انواع ویژگی های پیشرفته ، NFT به سرعت در جامعه رمزنگاری محبوبیت پیدا می کند. اخیراً یک مجموعه آثار هنری مبتنی بر بلاکچین NFT با قیمت گزاف 800000 دلار فروخته شد و رکورد جدیدی در زمینه NFT ها ایجاد کرد و توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد.

NFT چیست؟

NFT مخفف نشانه های غیرقابل سرهم است و به دارایی های رمزنگاری اشاره دارد که نشانگر مالکیت چیزهای منحصر به فرد مانند هنر دیجیتال یا دارایی یک نوع بازی در میان بسیاری دیگر است. NFT ها قابل تعویض نیستند و این ویژگی اصلی آنها است – منحصر به فرد بودن آنها کمیابی ایجاد می کند. داده های موجود در هر رمز NFT منحصر به فرد است ، بنابراین هر رمز NFT را کاملاً منحصر به فرد می کند.

توکن های دیجیتال سنتی مانند BTC یا ETH را می توان قابل ملاحظه دانست: کاربران می توانند دو بیت کوین با یکدیگر مبادله کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور