نحوه ردیابی تلفن هوشمند: دستگاههای Android و iOS

تصویر
عکس پروفایل Razib Hacker Noon

@رازیبرازیب

من یک وبلاگ نویس تمام وقت هستم و همیشه سعی می کنم تحقیقات خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.

تلفن های همراه به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. ما از آن برای برقراری ارتباط ، عکس گرفتن و اطلاع از اخبار استفاده می کنیم.

برای اهداف امنیتی ، آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه تلفن همراه خود یا شخص دیگری را ردیابی کنید؟

ساده ترین راه برای ردیابی تلفن نصب برنامه ردیاب موبایل بر روی آن است. بنابراین ، در این مقاله ، ما 7 برنامه برتر ردیاب تلفن همراه را که هم در Android و هم در iOS کار می کنند ، معرفی خواهیم کرد.

هرکدام از این برنامه ها رایگان هستند ، بنابراین می توانید تلفن گمشده خود را پیدا کنید ، میزان استفاده از تلفن فرزندان خود را کنترل کنید و یا بر روی همسر و کارمندان خود زبانه داشته باشید.

بهترین برنامه های ردیاب موبایل که با Google Maps برای دستگاه های Android و iOS کار می کنند

تقریباً هر دستگاه الکترونیکی این روزها با استفاده از GPS (سیستم موقعیت یابی جهانی) محل زندگی خود را پیگیری می کند. استفاده از آن آسان و بصری است و می توانید آن را ظرف چند ثانیه تنظیم کنید. اما قبل از اینکه پیش بروید و سفر را شروع کنید ، باید یک برنامه ردیابی درست کار کنید.

1. تلفن شریف

این اولین برنامه در لیست ما است که از توسعه دهنده محترم PhoneSheriff.com ، جیسون کینت تهیه شده است. در حقیقت ، PhoneSheriff اولین شرکتی بود که هزاران تلفن گمشده را ردیابی و بازگرداند. این یک رابط مبتنی بر مرورگر وب است ، بنابراین شما می توانید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور