نحوه دستیابی به طرحواره و اعتبار سنجی در NoSQL با استفاده از Ottoman و Couchbase

عکس پروفایل Hacker Noon تعریف نشده

با Ottoman ، شما در کد خود طرحواره را اعلام می کنید. اگرچه Couchbase هیچگونه اجرای برنامه ای برای اسناد شما ندارد ، اما اکثر برنامه ها حتی در NoSQL به سطحی از طرحواره نیاز دارند. ما نحوه دستیابی به طرح و اعتبارسنجی در NoSQL را با استفاده از Ottoman و Couchbase بررسی خواهیم کرد.

تأیید اینکه اسناد قبل از ادامه کار از شرایط خاصی برخوردار هستند ، مهم است. اگرچه عثمانی در مورد SDK Couchbase انتزاعی ایجاد می کند ، اما مزایای آن بیشتر از اشکالات است. یک توسعه دهنده منطق زیادی در مورد ایجاد و به روزرسانی اسناد ، نوشتن چرخه حیات قبل و بعد از آن ، کار با ساختار داده ها و اعتبار سنجی ایجاد می کند.

پایگاه داده NoSQL و طرحواره

ODM نقشی مشابه در پایگاه داده رابطه ای مانند NoSQL ایفا می کند ، اما دارای مزایای اضافی است. Couchbase اعتبارسنجی را اعمال نمی کند زیرا از نظر طرح و برنامه انعطاف پذیر است. با ادامه داده های برنامه های شما ، عثمانی می تواند بررسی های خاصی انجام شود. ما می توانیم با تعریف طرحواره و مدل برای انواع مختلف سند ، نسبت به انواع داده ها و قالب های ناخواسته برای فیلدها ، هشدار و خطا بدهیم.

کد برنامه سرور شما مکانی عالی برای استفاده از منطق و اعتبار تجاری است. هدف عثمان ارائه تجربه توسعه بهتر همراه با کنترل کنترل طرح و اعتبار در هنگام استفاده از Couchbase با Node است. ما می خواهیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور