راهنمای تغییر شکل Final Fantasy XIV

عکس پروفایل Nicolas Ng Hacker Noon

@نیکلاسانگنیکولاس نگ

سلام! من دانشجوی ژورنالیسم هستم که با Hacker Noon Blogging Fellowship داستان بازی می نویسم!

اعتبار تصویر: u / ffxivfashionista

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn به عنوان یکی از بهترین MMO ها از نظر گیم پلی و داستان شهرت دارد. متأسفانه ، گرچه وقتی بیرون آمد خوب بود ، اما تصاویر آن سن آن را نشان می دهد. طولی نمی کشد که برخی از گرافیک های سیب زمینی مانند خود را شناخته می شوند. خوشبختانه ، این یک مشکل آسان برای حل کردن است. مانند بسیاری از بازی های رایانه ای ، جامعه از Reshade برای ساخت برخی از سایه افکن های FFXIV Reshade استفاده کرده است تا بازی را بسیار آسان تر کند.

Reshade خود را به عنوان “انژکتور عمومی پس از پردازش” توصیف می کند. به عبارت دیگر ، این به بارگیری جلوه های بصری پیشرفته کمک می کند که باعث می شود بازی ها حتی اگر بازی قادر به استفاده عادی از این جلوه ها نباشد ، بهتر به نظر برسند. چیزهای جذاب از جمله SMAA ، تاری Gaussian (من مجبور شدم آنچه را که واقعاً انجام داده است جستجو کنم) و چندین طعم مختلف وضوح ، شکل ظاهری بازی را تغییر می دهند.

تغییر شکل خود در بین بازی های ویدیویی تقریباً رایج است ، تقریباً تمام بازی های دارای تصاویر مناسب دارای یک سایه بان سایه بان برای استفاده در دسترس است. هنوز هم ، با توجه به قدیمی بودن بازی ، به دست آوردن سایه بان های Reshade FFXIV کمک زیادی به جلوه بهتر بازی می کند.

همچنین ، استفاده از Reshade از نظر فنی با FFXIV مخالف است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور