نحوه ایجاد سیستم های پردازش فیلم در زمان واقعی با استفاده از هوش مصنوعی

عکس پروفایل نویسنده

@موبیدفموبی دیو

شرکت توسعه دهنده نرم افزار معتمد از سال 2009. راه حل های DS / ML ، AR ، IoT سفارشی https://mobidev.biz

این مقاله براساس تحقیق و تخصص ما در زمینه ساخت محصولات پردازش ویدئو در زمان واقعی ، همراه با ایجاد خطوط لوله برای استفاده از مدل های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق نوشته شده است.

وقتی نوبت به پردازش ویدئو در زمان واقعی می رسد ، کار با خط لوله داده پیچیده تر می شود. و ما در تلاشیم تاخیر در پخش ویدئو را به حداقل برسانیم. از طرف دیگر ، ما همچنین باید از دقت کافی مدل های اجرا شده اطمینان حاصل کنیم.

به طور کلی ، بر اساس آمار dailyesports.gg ، صنعت پخش جریانی مستقیم در مقایسه با سال گذشته در 99 ساعت تماشا شده تا 99٪ افزایش یافته است. بنابراین ، این تجربه فن ، بازی ، پزشکی از راه دور و غیره کاملاً تغییر خواهد کرد. علاوه بر این ، Grand View Research گزارش می دهد که ارزش جریان ویدئو در سال 2027 184.27 میلیارد دلار خواهد بود.

موارد استفاده از پردازش ویدیوی زنده مبتنی بر هوش مصنوعی

مدل های آموزش دیده ، قادر به تشخیص اشیا certain خاص ، ایجاد پیچیده هستند. با این حال ، وقتی صحبت از کودک در مهد کودک می شود – امنیت اولویت اصلی است. این مدل ها ممکن است به جلوگیری از فرار کودک یا فرار کردن کودک کمک کند. مثال دیگر خروج حیوانات از مرزهای یک مزرعه ، باغ وحش یا ذخیرهگاه است.

سازمان هایی که تصاویر صورت را برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور