اگر این کار را انجام دهید ، لعنت اگر نکنید: سانسور ، شبکه های غیرمتمرکز و تعدیل

عکس پروفایل نویسنده

در ماه اول سال 2021 ، بسیاری از ارائه دهندگان زیرساخت های اینترنت پس از کشف بسیاری از این سایت ها برای تحریک یا ترویج خشونت ، از وب سایت های مرتبط با راست افراطی استفاده کرده و یا از آنها استفاده می کردند. سایت های معروف شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر تصمیم گرفتند حساب های رئیس جمهور پیشین آمریکا دونالد ترامپ را بردارند. Parler ، یک گزینه جایگزین توییتر ، به سرعت از فروشگاه های برنامه های اپل و گوگل حذف شد تا اینکه توسط میزبان وب خود ، آمازون حذف شود.

اخیراً ، فروشگاه Play Google بارگیری Element را بدون هیچ گونه هشدار به حالت تعلیق درآورده است. Element که در گذشته با نام Riot Chat شناخته می شد ، یک برنامه چت منبع باز ، فدراسیون و رمزگذاری شده است. جوامع Open Source و Blockchain حداقل چهار سال این بستر را اتخاذ کرده اند و ایجاد بسیاری از جوامع آنلاین را پشتیبانی می کنند که از تلاش های ایجاد وب غیرمتمرکز حمایت می کنند. Google Play دلیل ادعای تغییر شکل Element را به دلیل یافتن محتوای بحث برانگیز توزیع شده در سراسر برنامه اعلام کرد. اما اگر مشکل دقیقاً مربوط به محتوا است ، آیا نباید واتساپ و فیس بوک نیز مورد استفاده قرار گیرند؟

این حرکات با واکنش های متفاوتی از سوی مردم سراسر جهان روبرو شد: از یک طرف ، بسیاری از افراد احساس کردند که این حرکت مدتهاست به تأخیر افتاده است ، در حالی که دیگران سریع تشخیص دادند که چه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور