نحوه انتخاب استراتژی پشتیبان گیری Hyper-V مناسب

حفاظت از داده ها شامل مکانیسم ها و استراتژی هایی است که به شما امکان می دهد در صورت هر گونه سناریوی از دست دادن داده ها، داده های خود را بازیابی کنید. پشتیبان گیری به موقع می تواند به شما در مقابله با محافظت از داده ها و در دسترس بودن کمک کند. مایکروسافت برای پشتیبان‌گیری از داده‌های شما بدون اجرای نرم‌افزار شخص ثالث، به مدیر حفاظت از داده‌های مرکز سیستم (DPM) متکی است. DPM یک سیستم پشتیبان گیری و بازیابی قدرتمند است که به شما امکان می دهد از اطلاعات خود در سطح مهمان یا میزبان نسخه پشتیبان تهیه کنید. پشتیبان گیری در سطح میزبان در سطح هایپروایزر انجام می شود. Saved State و Child VM Snapshot دو روش برای انجام پشتیبان گیری در سطح میزبان هستند.

تصویر
عکس پروفایل والری ام هکر ظهر

محیط های Hyper-V راحت و مقرون به صرفه هستند. به همین دلیل است که معماری Hyper-V اغلب انتخاب شماره یک بسیاری از مشاغل است. اگر یک محیط Hyper-V برای کسب و کار خود اجرا می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که داده های موجود در ماشین های مجازی Hyper-V (VM) شما تحت هر شرایطی محافظت شده و در دسترس باقی می مانند.

حفاظت از داده ها شامل مکانیسم ها و استراتژی هایی است که به شما امکان می دهد در صورت هر گونه سناریوی از دست دادن داده ها، داده های خود را بازیابی کنید. در دسترس بودن داده ها تضمین می کند که کارکنان به طور مداوم به داده ها دسترسی دارند. پشتیبان گیری به موقع می تواند به شما در مقابله با محافظت از داده ها و در دسترس بودن کمک کند. این پست در مورد استراتژی های اصلی حفاظت از داده بحث می کند که می تواند به شما کمک کند Hyper-V خود را حفظ کنید…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور